המירוץ של קספרסקי – פרק ג'
חברת אבטחת המידע קספרסקי (Kaspersky) החליטה לאחרונה להעניק חסות לקבוצת פרארי בתחרות פורמולה 1 היוקרתית. לכן, אין זה מפתיע שהחברה החרה לערוך כנס בעיר מונזה, בה התחילה המסורת כבר בשנות ה-20 של המאה הקודמת. כיום צופים בתחרות, המתגלגלת בין ערים שונות בעולם, מעל חצי מיליארד איש. גם על נתוני הצוותים, החברות, הנהגים והמכוניות המתחרות, חייבים להגן. יוג'ין קספרסקי, שייסד לפני 14 שנה את חברת אבטחת המידע הפרטית הגדולה בעולם, החליט שחסות במרוץ היוקרתי בעולם תביא לו עסקים פי עשרות מונים מדמי החסות הגבוהים (מיליוני דולרים בשנה). בתמורה זוכה קספרסקי להתחכך עם ענקיות גלובליות כגון מרצדס ורנו, חברות ביטוח, בנקים ועוד. הוא כבר יסגור איתם עסקה להגן על המידע שלהם.
תגובות
(0)