הרשת של HP – פרק ג'

בשבוע שעבר ערכה HPN, חטיבת הרישות של HP ישראל, בראשותו של דרור גולדשמיד, מנהל אגף התקשורת ב-HP ישראל, כנס לקוחות ראשון. קרוב למאתיים מנהלי רשתות ותשתיות וגם מנמ"רים אחדים נצפו. עד עתה לא זוהתה HP כמובילה בתחום, שנשלט כמעט לחלוטין על ידי סיסקו (Cisco), וכעת היא מצהירה מעל כל במה שמטרתה היא להוביל בתחום. היום היא השנייה והיא מתעתדת להיצמד לסיסקו. כבר כיום היא הראשונה במספר השערים (פורטס) ברשתות הארגוניות בעולם, אך מחזור המכירות של סיסקו גדול יותר. וזו בדיוק הסיבה ש-HP בטוחה שהלקוחות יעדיפו אותה על פני סיסקו, כי היא מחייבת אותם הרבה פחות מסיסקו על כל פורט. הגיוני, אם HP מוכיחה שהמערכות שלה גם יעילות וגם נוחות יותר להפעלה. HP משיגה יעילות זו, לדבריה, על ידי שימוש ברכיבים ומערכות תקניות בלבד ולא קנייניות, ומשלבת אותן בארכיטקטורת התשתיות האחודות שלה. יתרון העולם הפתוח עובד היטב בעולם הרשתות, אם אתה נעול בעולמו של הספק שלך, המחירים שלך גבוהים יותר, כי אין לך חלופה תואמת. איך אומרים ב-HP? תמיד כדאי ללקוח לבקש הצעת מחיר גם מאיתנו, שהרי גם אם בחרו במתחרה (סיסקו) הלקוח ישיג מחירים נמוכים יותר בגלל התחרות. ואם בחר HP על אחת כמה וכמה ישיג גם עלויות נמוכות יותר וגם ביצועים גבוהים יותר. אז לכנס המשתמשים הגדול הראשון שמתחיל את מסעה של HP לכיבוש עולם הרישות הגיע ארצה ניק ווטסון, סגן הנשיא ומנהל השיווק לעסקי התקשורת של HP באזור EMEA, שתיאר את מפת הדרכים של HP להיות מספר 1 בתחום.

צמד. ניק ווטסון ואריק יפה, מנהל חטיבת ESSN ב-HP ישראל

שניים שניים. מימין: כפיר בירנבוים, Sales Specialist באגף התקשורת של HP, לירון אלרועד, מנהלת פיתוח עסקי באנטרי פוינט, ניק ווטסון ואוהד פטל, מנכ"ל אנטרי פוינט

לקוח מצטיין. מימין: דרור גולדשמיד ובני בקשי, מנהל הרשת הממשלתית

שותפים עסקיים. פזית דורון, מנהלת שותפים של אגף התקשורת ב-HP, ורון גלב, סמנכ"ל מכירות בחברת CMS

סוליקו. רובי כהן, ארכיטקט פתרונות תקשורת בכיר בפעולה

שלישייה. מירון ברקן, בני בקשי וד"ר אמיר עציוני, מנהל מגזר ממשלה ב-HP ישראל

HP

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים