רד תרמה עשרות מחשבים ומדפסות למשפחתונים בבית הילדים אחוזת שרה בבני ברק

הפרויקט כלל בנוסף התקנת רשת תקשורת, ריהוט מתאים למחשבים ואף ספות לכל סלון במשפחתוני הילדים ● היקף התמיכה מוערך ב-207 אלף שקלים

חברת רד תקשורת תרמה עשרות מחשבים ומדפסות למשפחתונים בבית הילדים אחוזת שרה בבני ברק. הפרויקט כלל בנוסף התקנת רשת תקשורת, ריהוט מתאים למחשבים ואף ספות לכל סלון במשפחתוני הילדים. היקף התמיכה מוערך ב-207 אלף שקלים.

אחוזת שרה, בה מתחנכים 130 ילדים ובני נוער בכיתות א'-י"ב , משתייך לרשת מעונות אמונה. יעדיו המרכזיים הם לשמש לחניכים בית חם, להעניק להם סביבה משפחתית תומכת ולחלצם ממעגל המצוקה והסיכון. על פי המקום, אחת מהצלחותיו היא העובדה ש-100% מדרי הפנימייה מתגייסים לצה"ל או לשירות לאומי.

בדבריו בטקס לציון הפרויקט אמר זהר זיסאפל, יושב ראש רד, שהפנימייה וראשיה "מעניקים לתלמידים את הכלים שעוזרים להם להשתלב בחברה הישראלית". הוא הבטיח לתלמידים, כי כל בוגר המקום שיחליט להמשיך ללימודי מדעי המחשב או אלקטרוניקה, לאחר שירות צבאי, יוכל ליהנות ממלגת לימודי המשך על חשבון רד.

שמואל רון, מנהל בית הילדים, אמר ש-"בימינו, מחשב לילד כמוהו כפי שהיה העיפרון לפני דור. אי אפשר בלעדיו". הוא ציין ש-"המחשבים שנתרמו יסייעו בידינו להצעיד את הילדים לעתיד טוב יותר".

במסגרת פעילותה של רד בקהילה ותמיכתה בחינוך לטכנולוגיה ולמדעים יוזמת החברה במהלך השנה כ-12 פרויקטים בעלי אופי דומה, שבמסגרתם מושקעים כמיליון שקלים לטובת שיפור תנאיהם של תלמידים ובני נוער בפנימיות ובבתי ילדים ברחבי הארץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים