הענק הכחול בנסיכות הקטנה – פרק א'

הכנס הבינלאומי Smarter Commerce Global Summit 2013, התקיים בשבוע שעבר במונטה קרלו, בירתה של מונקו – הנסיכות הקטנה באירופה. זו השנה השנייה בה נערכים הכנס והתערוכה לצדו באזור האירופאי של יבמ (IBM) העולמית. בחודש הקודם נערך הכנס בפעם השלישית בארה"ב בנשוויל, טנסי.

מספר המשתתפים השנה כבר עלה לכ-2,000 איש באירופה וכ-3,000 איש בארה"ב: סמנכ"לי שיווק, מנהלי IT ו-BI, שותפים עסקיים של יבמ, והנהלת הענק הכחול ומקצועניה במגזר התוכנה לתעשיות בחטיבת התוכנה הגלובלית שלה. מישראל הגיעה משלחת מכובדת של כ-20 לקוחות, שותפים עסקיים, מנהלים מיבמ ישראל ונציגים ממעבדות מחקר התוכנה בחיפה. עוד נצפו נציגים של: YES, בנק דיסקונט, 888, שופרסל, NICE ,BSolutions ,Real Commerce, ו-G-STAT. דיילי ציפי צפתה ונצפתה, והנה התמונות לפניכם…

ברוכים הבאים לכנס הבינלאומי Smarter Commerce Global Summit 2013

כאן, ממש לרגלי הצוק של מונקו ולחופו של Cote d'Azur, נמצא פורום גרימלדי. בשלוש קומותיו מעל ומתחת לפני הים התיכון, ממש לרגלי הצוק של מונקו היורד מרחק קטן משפת הים התיכון ונושק לחוף התכלת של הריביירה הצרפתית המהוללת - נערך הכנס בנושא החדשני של "לדעת באמת מה הלקוח חושב על המותג שלך בכל רגע"

לדעת מה הסנטימנט האמיתי של הלקוח שלך למותג שלך, בכל רגע, נקרא בלשון הכנס Your Customer in Context. יבמ היא החברה היחידה המציעה סל פתרונות רחב ביותר בתחום. המתחרים הגדולים, כמו סאפ ואורקל, מציעים פתרונות נקודתיים יותר, והאחרים עדיין נאחזים בתוכנות CRM הישנות והמוכרות

ארבעה ממדי הפתרונות של יבמ לאתגרים בעולם הרב-ערוצי לסמנכ"לי השיווק, הכספים השירות והרכש: קנייה, רכישה, שוק ושירות. חברות שרוצות להתייעל חייבות למדוד במדויק את המכירות, השיווק והשירות ללקוח – דרך לימוד נכון של חוויית המותג של הלקוח. מה לזה ולרכש? אם גילית בזמן אמת מה ההעדפות הקנייה של הלקוח, מן הסתם כדאי גם שתוכל לייצר ולספק את המוצרים המועדפים בזמן. חטיבת התוכנה של יבמ היא אחת ההצלחות הגדולות של הענק הכחול בן 102 שנות ההיסטוריה שלו. הכנסותיה, מעל 25 מיליארד דולרים, הן הגבוהות בתעשיית המיחשוב הארגוני. התחזית של האנליסיטים היא שכמחצית מרווחי החברה כולה יגיעו מחטיבת התוכנה ומוצריה

בכניסה לתערוכה דמות וירטואלית, כאילו חיה, של מנהלת ביבמ. הדמות מסבירה על אחד הפתרונות. שימוש טכנולוגי מושך קהל. בארצנו זוכרים את שי אגסי, שכך קיבל את האורחים במרכז המבקרים של בטר-פלייס, שנעשתה וירטואלית בעצמה תוך חמש שנים

קרייג היימן, מנכ"ל קבוצת הפתרונות התעשייתיים בחטיבת התוכנה של יבמ, פותח את הכנס ומציג את סל המוצרים הגדל מדי שנה לאחר רכישות רבות - וגם כתוצאה של פיתוחים ממעבדות הפיתוח שלה, כמו למשל בחיפה

ומעתה, מכריז היימן, הפתרונות להבנת הלקוחות גם בענן - מה שמקל על ההתנסות, הרכישה וההטמעה המהירה

ההצדקה להשקעה בשיווק להבנת "היכן נמצא הלקוח" ביחסו למותג שלנו, אליבא דהיימן: כל דולר שמושקע בהבנה (בתוכנות יבמ, מן הסתם) יביא ל-12 דולר בהכנסות. ראוי ביותר

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים