הענק הכחול בנסיכות הקטנה – פרק ג'

הכנס הבינלאומי Smarter Commerce Global Summit 2013, התקיים בשבוע שעבר במונטה קרלו, בירתה של מונקו – הנסיכות הקטנה באירופה. זו השנה השנייה בה נערכים הכנס והתערוכה לצדו באזור האירופאי של יבמ (IBM) העולמית. בחודש הקודם נערך הכנס בפעם השלישית בארה"ב בנשוויל, טנסי.

מספר המשתתפים השנה כבר עלה לכ-2,000 איש באירופה וכ-3,000 איש בארה"ב: סמנכ"לי שיווק, מנהלי IT ו-BI, שותפים עסקיים של יבמ, והנהלת הענק הכחול ומקצועניה במגזר התוכנה לתעשיות בחטיבת התוכנה הגלובלית שלה. מישראל הגיעה משלחת מכובדת של כ-20 לקוחות, שותפים עסקיים, מנהלים מיבמ ישראל ונציגים ממעבדות מחקר התוכנה בחיפה. עוד נצפו נציגים של: YES, בנק דיסקונט, 888, שופרסל, NICE ,BSolutions ,Real Commerce, ו-G-STAT. דיילי ציפי צפתה ונצפתה, והנה התמונות לפניכם…

נצפו יחדיו. ליז בורשטיין (מימין) מ-Bsolutions המתמחה והמובילה בישראל בפתרונות להבנת אינטליגנטית של הלקוחות, לצד סימה נדלר - מנהלת מחקר הקמעונאות העולמית, במעבדות המחקר של יבמ בחיפה

נתפסה בעדשת המצלמה: עתרת ענבי-תבור, מנהלת תוכנית Decision Analytics במעבדות המחקר של יבמ ישראל, מרצה ומציגה של תוכנת Moneyball for Marketing and Mrchandising

נצפו יחדיו שני המייסדים והשותפים שהקימו את Bsolutions. מימין: ליז בורנשטיין ודותן בורנשטיין (בעלה), ולצדם שני יבמרים מחו"ל

מימין: גילי מולר - כיום יועץ עצמאי לטכנולוגיות שיווק ולשעבר מנהל בתחום ב-888, שגם הרצה בכנס; נירית איציקסון, מנהלת השיווק של השותפים העסקיים ב-EMEA; ליז בורנשטיין, BSolutions; אירית פרידליס-וינשטיין, מנהלת תחום CRM ו-BI באגף מערכות מידע של שופרסל; ודותן בורנשטיין, מייסד משותף ומנכ"ל BSolutions

נצפו לקוחות ושותפים: נירית איציקסון, יבמ; ורדית סינגר-דגן, מנהלת שיווק מוכוון לקוח במחלקת BI של YES; ועומרי שטיין, מנהל שיווק יישומי תוכנה G-STAT של אפרים גולדין

נצפו בביתנה של נייס, שותפה של יבמ, פורסת חסות ומציגה. מימין: שני נציגים של נייס צרפת: יונתן ומישל; אסף אלוני, מנהל Optimization Line of Business בנייס; דנה קורן - Global Alliance Manager Communications Solutions ב-IBM GTU; יואל גולדנברג - סגן נשיא שותפים עסקיים וטכנולוגיים, נייס; ונירית איציקסון, מנהלת השיווק של השותפים העסקיים ב-EMEA

כבוד לחסות המובילה של נייס הישראלית הגלובלית, לצדה של CapGemini – חברת הייעוץ וההטמעה הצרפתית הבינלאומית. ומה עושה נייס עם יבמ בתחום? לוקחת את הקמפיין השיווקי אל נציג השירות: הפתרון שלה אוסף מידע מתוך השיחה של נציג השירות, על מנת להתאים את הקמפיין והמוצר הספציפי ללקוח, ומנחה את איש המכירות בזמן אמת מה להציע ללקוח ואיך להציג את ההצעה הזאת. כלומר, איך לקחת את הדברים שאומר הלקוח על המותג שלך, כדי למכור טוב יותר

מי שהיה המנכ"ל של טסקו לא מכבר, טרי לייאי, חותם על ספרו Management in 10 Words. לייאי, שהיה מרצה מפתח אורח, שימש כמנכ"ל טסקו 14 שנים והביא אותה מהמקום השלישי בקמעונאות בבריטניה, לאחר סיינסבורי ומארקס אנד ספנסר, למקום הראשון באיים הבריטיים ולמקום השלישי בעולם. כיצד? לדבריו, על ידי האזנה מתמדת רק למה שהלקוחות רצו, ויישום פשוט של תהליכי המימוש בעזרת פתרונות מתקדמים. יבמ הייתה לצידה של טסקו לאורך כל הדרך - מהקופות הרושמות בכל סניף ועד המחשבים במרכז הנתונים והתוכנות החכמות המבינות את הלקוחות והסנטימנט שלהם לטסקו

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים