הענק הכחול בנסיכות הקטנה – פרק ה' ואחרון

הכנס הבינלאומי Smarter Commerce Global Summit 2013, התקיים בשבוע שעבר במונטה קרלו, בירתה של מונקו – הנסיכות הקטנה באירופה. זו השנה השנייה בה נערכים הכנס והתערוכה לצדו באזור האירופאי של יבמ (IBM) העולמית. בחודש הקודם נערך הכנס בפעם השלישית בארה"ב בנשוויל, טנסי.

מספר המשתתפים השנה כבר עלה לכ-2,000 איש באירופה וכ-3,000 איש בארה"ב: סמנכ"לי שיווק, מנהלי IT ו-BI, שותפים עסקיים של יבמ, והנהלת הענק הכחול ומקצועניה במגזר התוכנה לתעשיות בחטיבת התוכנה הגלובלית שלה. מישראל הגיעה משלחת מכובדת של כ-20 לקוחות, שותפים עסקיים, מנהלים מיבמ ישראל ונציגים ממעבדות מחקר התוכנה בחיפה. עוד נצפו נציגים של: YES, בנק דיסקונט, 888, שופרסל, NICE ,BSolutions ,Real Commerce, ו-G-STAT. דיילי ציפי צפתה ונצפתה, והנה התמונות לפניכם…

הרצאתה של עתרת ענבי-תבור, מנהלת תוכנית Decision Analytics במעבדות המחקר של יבמ ישראל. ההרצאה נערכה תחת הכותרת: Moneyball for Marketing and Merchandising: The science of winning an unfair marketplace

נצפית בהרצאתה. עתרת ענבי-תבור, מנהלת תוכנית Decision Analytics מעבדות המחקר של יבמ ישראל, מרצה ומציגה של תוכנת Moneyball for Marketing and Merchandising. התוכנה המורכת מפשטת את חייהם של סמנכ"לי השיווק ומנכ"ליהם המנסים לדעת את כדאיות השקעותיהם בשיווק בעולם הרב-ערוצי, ביחס למטרות שהציבו ועוד משתנים כלכליים של ערך החברה, תקציבה והמצב בשוק. מסובך, אבל בשביל זה ישנה התוכנה והייעוץ שיבמ תמיד שמחה להגיש, בתשלום

כמה משתנים? כמה מסובכים? ראו את שקף הכדאיות המחושבת בהתאם למשתנים ותנאי השוק המשתנים

מנהלת הפיתוח והמשווקת שלה בעולם. עתרת ענבי-תבור (משמאל), מנהלת תוכנית Decision Analytics במעבדות המחקר של יבמ ישראל שבחיפה, וסוזן ולנטיין - מנהלת ומדענית ראשית של ניהול השיווק לאנטרפרייז, המשווקת את המוצרים של ענבי-תבור

מישל אונגר, סגנית נשיא מכירות התוכנה לענפי התעשייה באזור EMEA, ביקרה בישראל והתרשמה גם היא לטובה מהסניף המקומי וממובילותה של אומת הסטארט-אפים, או לדבריה: "אני מתה על תל אביב". את התרומה של מעבדות המחקר בחיפה היא מכירה היטב, והן מסייעות לה בשיווק - כשהשיווק מסייע למעבדות להביא את פתרונות המחקר ללקוחות. כיוון שהמודלים מסובכים ביותר, יבמ מציעה גם את צוותי הייעוץ של מומחי המעבדות שיסייעו למנהלי השיווק למדל את השוק, הלקוחות ורצונותיהם - ובכך ליהנות ממסקנות המומלצות על ידי הפתרונות של תוכנות Smarter Commerce של יבמ. התוכנות מסייעות בהבנת הסנטימנטים של הלקוח בצד המכירות והשיווק, ולהיערך כהלכה אצל ספקי המוצרים שהלקוח רוצה בצד הרכש

ג'ף גאלאטס, סמנכ"ל שיווק עולמי של Tealeaf, שנרכשה על ידי חטיבת התוכנה של יבמ, מספר על מובילותה של חברתו בהבנת הסנטימנט של הלקוח כלפי המותג שלך בכל הערוצים, הרבה יותר מכל פתרון אחר. הוא מכיר ומוקיר את אומת הסטארט-אפים המקומית, כי גם הוא יוצא מרקורי, לפני שנרכשה על ידי HP. "עלי התה", שמה של חברתו, קוראת את המחשבות של הלקוחות בצורה מדעית - שלא כמו עלי תה המתפזרים בתה, באמונה העממית...

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים