המרוץ לצמיד של לאומי קארד
לאומי קארד אירחה גם השנה לקוחות פרטיים ועסקיים במתחם ה-VIP במרוץ הלילה שהתקיים בשבוע שעבר בתל אביב.
יותר מ-1,000 לקוחות שסיימו את המרוץ הגיעו למתחם ונהנו מפינות ישיבה, עיסויים, DJ, בירות וכיבוד מגוון.
השנה, לאומי קארד לא הסתפקה בפינוקים שבמתחם, אלא השיקה במרוץ את צמיד התשלום החכם – טכנולוגיה חדשנית, שפותחה על ידי Smartag ואפשרה לרצים לשלם במגוון עסקים – ללא הצגת כרטיס אשראי ומבלי להיסחב עם מזומן. לדברי מנהלי החברה, זו הפעם הראשונה בישראל בה נעשה שימוש בתשלום לביש במסגרת אירוע המוני, שכלל כ-25 אלף איש, ובעתיד נוכל לראות את הצמיד גם בבתי מלון, פסטיבלים ואירועי תרבות.
תגובות
(0)