כנס הלקוחות של ServiceNow ודיקומנו לאבס
ServiceNow ודיקומנו לאבס מקבוצת One1 ערכו באחרונה אירוע משותף ללקוחות קיימים – כמו מלאנוקס, הלקוח הראשון של ServiceNow בארץ – ובעיקר לקוחות פוטנציאלים. האירוע התקיים בביסטרו 56 בהרצליה פיתוח.
בדברי הברכה שלה סיפרה לימור אפיק, מנהלת אזורית ב-ServiceNow, על פתיחת הסניף הישראלי ב-2012. "החברה מנתה אז 500 עובדים ברחבי העולם ועובדת אחת בישראל, ועשתה 244 מיליון דולר בשנה. כיום היא מונה 6,000 עובדים, מתוכם כ-150 בישראל, שמספקים מוצרים ושירות ל-57 לקוחות. החברה סיימה את השנה שעברה עם 1.4 מיליארד דולר ומחזיקה כיום, על פי גרטנר (Gartner), ב-43% משוק ה-ITSM. כמו כן, היא ממשיכה לצמוח בצורה מדהימה בתחומי תמיכת הלקוחות והתמיכה בחטיבות משאבי האנוש".
גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס, סיפר כיצד החברה התחילה כחברת פרויקטים בעולמות הסאפ (SAP). "כשנפגשתי עם לימור ב- 2012, הבנתי שמדובר במוצר יוצא מן הכלל ובחברה שהולכת להצליח בגדול. דיקומנו לאבס הצטרפה כשותפה ראשונה ומאז צמחנו יחד עם ServiceNow. כיום דיקומנו מונה כ-70 עובדים ויישמה את פתרונות ServiseNow בקרב לקוחות כמו אל על, אמדוקס, אדמה, בנק דיסקונט, פרטנר, פלייטיקה, זרטו, בנק הפועלים, רפאל ו-NICE".
"צמחנו בזירת ה-ITSM ויש עוד הרבה מה לעשות בתחום הזה", אמר כריס פופ, סמנכ"ל החדשנות של ServiceNow, שהגיע לאירוע מבריטניה. "מתוך הדברים שלמדנו ב-IT פיתחנו פתרונות לעולמות השירות ותמיכת הלקוחות, משאבי האנוש וניהול אירועי אבטחת מידע. החוט המקשר בין כל התחומים הוא שיפור תהליכי השירות מחוץ לארגון ולעובדים בתוך הארגון."
"כאנשים פרטיים, אתם לא נוהגים לעבוד הדרכה כדי להשתמש באפליקציות שאתם מורידים לנייד", פנה פופ למשתתפים. "כך גם כלקוחות עסקיים של ServiceNow – השימוש באפליקציה הוא אינטואיטיבי וידידותי".
דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.
תגובות
(0)