כנס הלקוחות של סאפ ואקסיומה – בסימן ה-CRM
סאפ (SAP) ישראל ואקסיומה, המתמחה בפיתוח, יישום והטמעה של מערכות מידע ניהוליות, ערכו באחרונה כנס לקוחות שעסק בעולם ה-CRM – וביתר ספציפיות, בפתרון ה-CRM לניהול מערך השיווק, המכירות והשירות של הארגון בענן, ה-SAP Hybris Cloud for Customer.
בכנס, שנערך במרכז הכנסים של סאפ ברעננה, הציגה אקסיומה את פלטפורמת ה-Hybris תוך התמקדות בתחומי המכירות, השירות והשיווק בארגון בעידן הדיגיטלי. בין היתר, עסק הכנס באתגרים בתחומים אלה, בערך של פתרונות CRM בענן ובניהול תהליכי מכירה מתקדמים בענן, והציג את הדור הבא של פתרונות השירות הענניים.
בין המארחים בכנס נצפו גיא לוי, מנכ"ל אקסיומה; עופר פלאוט, סמנכ"ל מכירות בחברה; גדי רחלזון, מנהל מכירות SMB בסאפ ישראל; אדם וולף, מומחה לפתרונות חוויית לקוח בסאפ ישראל; ערן גולדשטיין, ראש צוות יישום באקסיומה; ועידן המר, מיישם בכיר בחברה.
פלאוט אמר כי "בעיצומה של הטרנספורמציה הדיגיטלית, יותר ויותר חברות מעוניינות להגדיל מכירות ולייעל תהליכי שירות באמצעות מתן פתרון זמין נוח וידידותי לאנשי שטח במובייל ותמונת 360 על הלקוחות. כיום, בנוסף ליכולות תכנון וניתוח, על הפתרונות לספק לחברות יכולות ניהול מסע לקוח וקמפיינים מתוזמנים וממוקדים, תקשורת רב ערוצית לקיצור תהליכים ושיפור היכולת להתחבר ללקוחות".
לדברי רחלזון, "פתרון ה-CRM של סאפ בענן הוא פתרון דיגיטלי, חדשני, גמיש ומודולרי לניהול קשרי לקוחות, המתממשק עם מערכת ה-ERP בארגון ומאפשר ליצור ממשק נוח ופשוט בין הבק אופיס לאנשי המכירות והשירות בפרונט אופיס. הפתרון מאפשר לארגון לבנות אסטרטגיה נכונה, שתוכל לספק ללקוחות מענה ספציפי לבעיות שונות, תוך סנכרון מלא של ערוצי השירות השונים".
דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.
תגובות
(0)