גביע אירופה לפרולוג'יק

מימין: גלעד ברון, סמנכ"ל מוצרים בפרולוג'יק; לואיז קאנון, מנהלת שיווק ערוצים לאזור EMEA ב-SolarWinds; וליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק. צילום: יח"צ

משלחת של בכירי פרולוג'יק, שחזרה באחרונה מאירוע השותפים האזורי של SolarWinds באירלנד, לא הגיעה ארצה בידיים ריקות. את קירות המשרד של החברה מקשט גביע יפהפה שאותו קיבלה לציון זכייתה בתואר מפיצה מצטיינת של SolarWinds לשנת 2018 באזור EMEA.

את המשלחת הוביל ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק, שהיא הנציגה הבלעדית של SolarWinds בישראל. דניאל אוצ'ואה, סגן נשיא מכירות לאזור EMEA ב-SolarWinds, הדגיש את "המסירות והתשוקה", לדבריו, שבה מבצעים אנשי פרולוג'יק את עבודתם. הוא ציין במיוחד את הנחישות והדבקות במטרה של צוות ניהול המוצר בישראל, שהמשיך להזין הזמנות שהתקבלו מלקוחות עד חצות הליל של ערב השנה החדשה.

בסיכום לשנת 2018 ציינה SolarWinds השקה של שבעה פתרונות חדשים ו-12 שדרוגים לפתרונות קיימים. בחברה גם ציינו את הגידול בקהילת המשתמשים שלה ל-150 אלף. בהסתכלות לעתיד הקרוב, היא ציינה באירוע את החיזוק שהיא מבצעת לפתרונות הגנת הסייבר של הפלטפורמה שלה.

גלעד ברון, סמנכ"ל מוצרים בפרולוג'יק, אמר כי "אנחנו רואים שבישראל, פלטפורמת SolarWinds גדלה בשנה האחרונה ביותר מ-40%. המעבר לענן של המגזר הארגוני, לעתים לכמה עננים במקביל, מחייב יכולות ניהול וניטור קפדניות של תשתיות ה-IT, וזה מחייב ארגונים להצטייד במערכות שיש להן את היכולת להתמודד עם אתגרים אלה".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

מימין: גלעד ברון, סמנכ"ל מוצרים בפרולוג'יק; לואיז קאנון, מנהלת שיווק ערוצים לאזור EMEA ב-SolarWinds; וליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק. צילום: יח"צ

מימין: גלעד ברון, סמנכ"ל מוצרים בפרולוג'יק; לואיז קאנון, מנהלת שיווק ערוצים לאזור EMEA ב-SolarWinds; וליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק. צילום: יח"צ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים