150 שותפים באירוע השנתי של פריוריטי – חלק ב'
מתחם האירועים 1947 בתל אביב המה באחרונה אדם באירוע השנתי של פריוריטי, שמשך אליו 150 נציגי שותפים וכמובן את בכירי החברה.
פתח את האירוע אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי, שציין שזו השנה הרביעית שהחברה עורכת אותו. "האירוע מושך אליו יותר ויותר אנשים כל שנה – עדות לכך שגם השותפים וגם אנחנו צומחים וממשיכים לצמוח", אמר. הוא הוסיף שזו השנה הרביעית ברציפות שפריוריטי צומחת בקצב שנתי דו ספרתי. "2018 הייתה השנה הטובה ביותר של פריוריטי עד היום, עם צמיחה בשיעור של 37%", אמר ריכטר.
המנכ"ל מנה את הסיבות להצלחתה של פריוריטי, ובמרכזן ההתרחבות בשוק הבינלאומי ובשוק הישראלי, שבו גדלה החברה בארבע השנים האחרונות ב-76% – מספר יפה לכל הדעות. ריכטר ציין כי על מנת לחדור לשווקים נוספים בעולם, החברה מתאימה את המערכת שלה "לשפות נוספות, רגולציה, תהליכי מסחר ואפילו מנטליות". במקביל, סיפר, "אנחנו מצויים בתהליך הרחבת פעילות השותפים הגלובלית שלנו. צירפנו השנה 13 שותפים חדשים במספר מדינות, כך שיש לנו כיום כ-30 שותפים עסקיים שמפיצים ומטמיעים פריוריטי מחוץ לישראל". ריכטר ציין גם את הרכישות שביצעה החברה בארצות הברית ובישראל בשנה האחרונה ואת הגידול בפעילות הענן שלה.
כסף מכל מקום בעולם
בחלק אחר של האירוע הציגו אנשי פריוריטי את החידושים שמתוכננים במערכת בגרסאות הקרובות, שהקרובה ביותר בהן, 19.0, תצא עוד בחודש הנוכחי. בתמצות, במערכת החדשה תמצאו הרחבה והעמקה של יכולות הלוקליזציה, שירות תשלומים חדש ושיפור חוויית המשתמש.
שירות התשלומים החדש נקרא Click2Pay ולינה ביצ'אצ'י, מנהלת מוצר בפריוריטי, אמרה כי "בגרסה הקרובה של המערכת יוכלו לקוחות הקצה של לקוחותינו לשלם בקליק מתוך החשבונית שקיבלו בכרטיס אשראי. בגרסאות הבאות כבר יהיה פורטל תשלומים מלא. לקוח קצה מכל מקום בעולם יוכל להזדהות, לצפות בכל החשבוניות הפתוחות שלו, לשלם כמה חשבוניות יחד בכרטיס אשראי שימסור במקום או בכרטיס ששמר בעסקה קודמת. הוא יוכל לראות קבלות בגין תשלומים שביצע בעבר ואף להצטרף למנוי במידה ובית העסק שהוא משלם לו מציע מנויים".
"בשנים האחרונות, פריוריטי משקיעה מאמצים רבים גם בשיפור חווית המשתמש, עם דגש על הנגשה למשתמשים וללקוחות חדשים. זה לא פשוט לעשות שינוי, כאשר יש יותר מ-350 אלף משתמשים שרגילים לממשק הקיים ואוהבים את המערכת כפי שהיא", אמרה ליה בר-שטיינהרט, מנהלת מוצר בפריוריטי, שהציגה את תהליך השינוי והתוצרים שעבר ממשק המשתמש של החברה.
בנוסף, הוצגו החידושים ב-Priority Master – ממשק המשתמש של פריוריטי לעבודה שוטפת עם אפליקציות המובייל, שיוצרו באמצעות מחולל האפליקציות. הממשק קיבל מראה חדש, הניווט שודרג, יש תמיכה בעבודה באמצעות הטאבלט ועוד.
דובר נוסף באירוע היה ליאור ברט, סמנכ"ל המחקר והפיתוח בפריוריטי, שהציג את הכלים לענן היברידי שפיתחה החברה, Priority Connect, המאפשרים לאפליקציות הארגוניות לעבוד זו עם זו בצורה חלקה, ללא קשר לשאלה היכן הן פועלות – מקומית, בענן ציבורי או בענן פרטי.
והזוכים הם…
בהמשך הערב הציגה שרון לביא-מאיו, מנהלת שיווק ישראל בפריוריטי, תכנית תמיכה שיווקית בשותפים, ולאחר מכן העניק שלמה אסרף, סמנכ"ל מכירות ושותפים בחברה, תעודות הוקרה לשותפים המצטיינים ל-2018 בקטגוריות שונות: בקטגוריית אלוף המכירות, השותף עם היקף המכירות הגדול ביותר וגיוס הכי הרבה לקוחות חדשים זכתה מידעטק. בקטגוריית ביסוס ורטיקל זכתה תדיעד, על התבססותה במגזר הקיבוצי. קמה פתרונות תוכנה לעסקים קיבלה את האות על שיעור הצמיחה הגבוה ביותר במכירות. ITBO זכתה בו על גיוס לקוחות זום (פתרון פריוריטי לעסקים קטנים). את פרס פרויקט השנה קיבלה EDEA, על פרויקט באייס קנה ובנה.
בסיום הערב שמעו המשתתפים הרצאה של ד"ר ליאור צורף, סופר, חוקר ומרצה בארץ ובעולם, שדיבר בצורה מרתקת על חוכמת ההמונים, וכיצד היא יכולה לעזור לאנשים ולארגונים להיות יצירתיים ולקבל החלטות טובות יותר.
תגובות
(0)