נפגשים בכנס השותפים השנתי של CloudHealth VMware

מימין: יואב וילדר, מנהל פעילות CloudHealth ישראל; פורנימה פאדמאנאבהאן, סגנית נשיא VMware ומנכ"לית פתרונות ניהול הענן של החברה.

בכירי השותפים של CloudHealth ישראל שבעלות VMware השתתפו בכנס השותפים השנתי של החברה. המשתתפים נהנו מארוחת ערב מפנקת, שכללה גם חלוקת פרסי הוקרה לשותפים המצטיינים והרצאה מרתקת של העיתונאי דרור גלוברמן, על החיים בשנת 2040, על רקע התפתחויות טכנולוגיות הצפויות להשפיע על האנושות כולה. באירוע השתתפה גם פורנימה פאדמאנאבהאן, סגנית נשיא ומנכ"לית פתרונות ניהול הענן ב-VMware העולמית, שהגיעה לישראל על מנת לפתוח את כנס המחשוב הגדול ביותר בישראל – vForum 2022.

שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל, ויואב וילדר, מנהל פעילות CloudHealth Technologies בישראל, פתחו את האירוע, שנערך בקלארו במתחם שרונה בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים.

CloudHealth Technologies החלה את דרכה בשנת 2012 כסטארט-אפ קטן בבוסטון, כאשר עולם הענן הציבורי היה עדיין בחיתוליו. אולם כבר אז זיהו מייסדיה את הפוטנציאל העסקי הגלום במציאת פתרונות לעולם המורכב של ניהול הענן בהיבטי הצריכה, השימוש ולא פחות חשוב מכך – הרכש עצמו, שהפך לחלק מרכזי בניהול והתפעול של מערכי ה-IT המודרניים, עם המעבר למודל רישוי בשכירות (Subscription).

במהלך 2018 נרכשה CloudHealth על ידי חברת VMware, כחלק מהאסטרטגיה שלה לחזק את אחיזתה בעולם תשתיות הענן הציבורי. בהקשר זה, די להזכיר את שיתוף הפעולה המתוקשר שלה בשנים האחרונות עם אמזון (VMware on AWS), עם מיקרוסופט (VMware on Azure) ולאחרונה גם עם גוגל ואורקל.

CloudHealth by Vmware היא התוכנה המובילה את שוק פתרונות הניהול לתשתיות הענן הציבורי (גם במושגי נתח שוק וגם על פי דו"חות של חברות האנליסטים המובילות בעולם), המאפשרת ללקוחותיה שקיפות וניהול מיטבי של תשתיות הענן שלהם, בהיבטי יעילות השימוש והצריכה, בקרה על העלויות (חיסכון ממוצע של 20%-30% מסך החשבונית החודשית של ספקית הענן) ואלמנטים נוספים של אבטחת מידע. הפלטפורמה תומכת כיום בשלוש ספקיות הענן המובילות –אמזון (VMware on AWS), מיקרוסופט (VMware on Azure), וגוגל (GCP) ולאחרונה אף הוסיפה את ה-OCI של אורקל לפורטפוליו שלה, כחלק מאסטרטגיית המולטי-קלאוד ההולכת וצוברת תאוצה.

וילדר אמר באירוע, כי "כיום יש לנו קרוב ל-20,000 לקוחות ברחבי העולם, ובשנה שחלפה ניהלנו באמצעות הפלטפורמה כ-17 מיליארד דולר של צריכה בענן עבור לקוחותינו. לפתרון שלנו היכולת לבצע אופטימיזציה בכל הקשור לעלויות תשתיות הענן, דרך סריקה מתמדת של משאבי המחשוב ומידת הניצולת שלהם. בכך, כמו גם עם שילוב המלצות המערכת באשר לדרך המיטבית לבצע את הרכש הנוכחי והעתידי מול ספקיות הענן – אנחנו חוסכים ללקוחותינו כ-30%-20% בממוצע מעלויות הענן שלהם, ודואגים שהם ישלמו רק על מה שהם צורכים ויצרכו רק מה שהם צריכים".

עוד הוסיף וילדר, כי "ספקיות הענן, המעוניינות שהלקוחות שלהן לא יבזבזו כספים מיותרים על משאבים שאינם נדרשים, או שאינם מנוצלים מיטבית – פעמים רבות לוקחות אותנו איתן יד ביד ללקוחות שלהן, ומצביעות עלינו כמי שיודעים לעשות זאת הכי טוב. הן השגרירות הטובות ביותר שלנו, בנוסף ללקוחותינו המרוצים והממליצים".

"חברת CloudHealth פעילה בישראל מזה כחמש שנים ומשרתת כיום קרוב ל-1,500 לקוחות קצה", סיפר וילדר, "רובם ככולם כחלק משירות המסופק להם באמצעות רשת מבוססת היטב של שותפי MSP (ר"ת Managed Service Providers) שלנו. יש לנו כתריסר שותפים פעילים בישראל, חלקם חברות ותיקות בנוף ה-IT המקומי, אשר הקימו זרוע ייעודית למתן שירות ללקוחותיהן בעולמות הענן, וחלקם חברות שנולדו מראשית הקמתן לעידן הענן ומובילות בתחומן, לא רק בישראל, אלא גם עושות חייל מעבר לים, בעיקר בארה"ב ובמערב אירופה".

"בשנה האחרונה אנחנו צומחים בישראל בקצב מדהים של כ-30 לקוחות חדשים בכל חודש – לקוח חדש בכל יום!" הוסיף וילדר. "זאת, בין היתר, מעבר לעובדת היותנו 'מדינת הסטארט-אפ' – תודות לקצב האימוץ המהיר של קונספט הענן בישראל, שרק הולך וצובר תאוצה עכשיו עם הכניסה של הסקטור הציבורי לענן במסגרת פרויקט נימבוס. זה משהו שכולנו, כישראלים, יכולים להיות גאים בו", סיכם וילדר.

פורנימה פאדמאנאבהאן, סגנית נשיא VMware ומנכ"לית פתרונות ניהול הענן של החברה; רונית רובין, מנכ"לית AllCloud.

מימין: פורנימה פאדמאנאבהאן, סגנית נשיא VMware ומנכ"לית פתרונות ניהול הענן של החברה; רונית רובין, מנכ"לית AllCloud. צילום: נדב כהן יונתן

בין החברות השותפות שזכו להוקרה באירוע היו CloudZone מקבוצת מטריקס – זכתה בתואר השותף המצטיין של השנה בישראל; DoiT International – זכתה בתואר השותף הישראלי הגלובלי המצטיין של השנה; AllCloud – זכתה בתואר שותף ענן ה-AWS המצטיין של השנה לאזור EMEA; קבוצת סלע – זכתה בתואר שותף ענן ה-AZURE המצטיין של השנה; טרה סקיי (TeraSky) – זכתה בתואר שותף הענן ההיברידי המצטיין של השנה; CommIT – זכתה בתואר השותף המצטיין של השנה למגזר הציבורי; ו-2BCloud – זכתה בתואר המבטיח, "הכוכב העולה" של השנה.

מימין: שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל; עדי הייניך, מנכ"ל CloudZone מקבוצת מטריקס; ויואב וילדר, מנהל פעילות CloudHealth ישראל.

מימין: שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל; עדי הייניך, מנכ"ל CloudZone מקבוצת מטריקס; ויואב וילדר, מנהל פעילות CloudHealth ישראל. צילום: נדב כהן יונתן

מימין: אפרת בן הרוש, מנהלת שותפים, VMware ישראל; מיכאל בורשטיין נשיא טרה סקיי; ויואב וילדר, מנהל פעילות CloudHealth ישראל.

מימין: אפרת בן הרוש, מנהלת שותפים, VMware ישראל; מיכאל בורשטיין נשיא טרה סקיי; ויואב וילדר, מנהל פעילות CloudHealth ישראל. צילום: נדב כהן יונתן

מימין: רן בלומנפלד, מנהל בכיר תחום FINOPS ב-CloudZone מקבוצת מטריקס; דנה רייז, מנהלת Customer Success ב-CloudHealth ישראל; דור לוי, מנהל FINOPS ב-CloudZone מקבוצת מטריקס; לוקאס פראטורה, מנהל מוצר בכיר ב-CloudHealth; צליל קויאבסקי, מנהלת תחום Finops ב-MidLink מקבוצת א.מ.ת מיחשוב; מיכאל זלקישווילי, מנהל כספים ובקרה, MidLink מקבוצת א.מ.ת מיחשוב.

מימין: רן בלומנפלד, מנהל בכיר תחום FINOPS ב-CloudZone מקבוצת מטריקס; דנה רייז, מנהלת Customer Success ב-CloudHealth ישראל; דור לוי, מנהל FINOPS ב-CloudZone מקבוצת מטריקס; לוקאס פראטורה, מנהל מוצר בכיר ב-CloudHealth; צליל קויאבסקי, מנהלת תחום Finops ב-MidLink מקבוצת א.מ.ת מיחשוב; מיכאל זלקישווילי, מנהל כספים ובקרה, MidLink מקבוצת א.מ.ת מיחשוב. צילום: נדב כהן יונתן

מימין: מתי ברון, מנהל מכירות לפתרונות ניהול ענן ב VMware אזור מרכז ומזרח אירופה; דרור גלוברמן; יואב וילדר, מנהל פעילות CloudHealth ישראל.

מימין: מתי ברון, מנהל מכירות לפתרונות ניהול ענן ב VMware אזור מרכז ומזרח אירופה; דרור גלוברמן; יואב וילדר, מנהל פעילות CloudHealth ישראל. צילום: נדב כהן יונתן

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים