IT עם אבק מדברי בכנס סלקום עסקים
מרוץ מכוניות פורמולה 1 במדבר, הופעת סטנדאפ על רקע הנוף של מצפה רמון וצפייה בליגת האלופות תחת כיפת השמיים – כל אלו היו באירוע ה-StarsClub, הכנס של סלקום עסקים שבו נכחו לקוחות מובילים בשוק האנטרפרייז והקורפורייט.
האירוע, שהתקיים בשיתוף החברות פאלו אלטו נטוורקס (Palo alto Networks), HP ארובה (Hp Aruba), אריסטה נטוורקס (Arista Networks) וטרנד מיקרו (Trend Micro), נערך במלון קדמא שבשדה בוקר בהשתתפות של כ-100 מנהלים בכירים ומקבלי החלטות בשוק ה-IT ממגוון החברות והגופים המובילים במשק.
בכנס נטלו חלק מנכ"ל סלקום, דניאל ספיר, סמנכ"לית לקוחות עסקיים, סיון שושן-לישע, וסמנכ"לית השיווק, דפנה אגסי בר.
היום הראשון של הכנס נפתח במסלול מרוצים במדבר, בהרצאת פתיחה של ראם סמואל, אלוף ונהג המרוצים המקצועי, ובנהיגת אקסטרים בשטח של המוזמנים. בערב יצאו המשתתפים לארוחת ערב בסלינה דזרט גארדן, ונהנו ממופע סטנדאפ של קובי מימון וצפייה בחצי גמר ליגת האלופות באווירה ייחודית תחת כיפת השמים.
ביום השני והמקצועי של הכנס, שנערך בהנחייתו של הכתב לענייני תרבות וטכנולוגיה, דרור גלוברמן, שולבו הרצאות בנושא בינה מלאכותית, אבטחת מידע וסייבר, פתרונות נטוורקינג וסיסטם של אנשי המקצוע המובילים במשק, והרצאת השראה מפי צמרת פירסט. סלקום עסקים, כשחקנית מובילה בעולמות ה-IT והאינטגרציה, שמה דגש בכנס על חדשנות ומתן מעטפת פתרונות 360 ללקוחותיה, לצד שירותי התקשורת ואבטחת המידע שבלב עשייתה.
במסגרת הכנס אף העניק ניר צוק ל שושן-לישע, סמנכ"לית לקוחות עסקיים בסלקום, את הסמכת ה-Diamond הנחשקת של פאלו אלטו, כחלק מהעמקת שיתוף הפעולה האסטרטגי בין שתי החברות. שושן-לישע ציינה, כי "גם השנה המשיכה סלקום עסקים לצמוח, להעמיק את השותפויות האסטרטגיות עם הגורמים המובילים בעולמות אבטחת המידע, הסייבר, הענן ועוד להרחיב את מעגל לקוחותיה ולהעניק להם את פתרונות ה-IT והאינטגרציה המתקדמים ביותר בשוק. נמשיך לפעול על מנת לספק ללקוחותינו מגוון מענים הוליסטיים, המתאימים לכל הצרכים שלהם, להביא את המוצרים והפתרונות המובילים והחדשניים ביותר תוך שמירה על מקצועיות ושירות מוביל".
סלקום עסקים #1
עוצמה במיטבה💜