בינה מלאכותית וחינוך ואקדמיה – ומה שביניהם

כנס בינה מלאכותית ושימוש בכלי AI בחינוך ובאקדמיה במכללה האקדמית בית ברל.

במכללה האקדמית בית ברל נערך כנס בינה מלאכותית ושימוש בכלי AI בחינוך ובאקדמיה. במהלך הכנס שמעו עשרות משתתפים מומחים בתחום הבינה מלאכותית והתנסו בסדנאות יישומיות של שימוש בכלי AI בפדגוגיה ובאקדמיה.

כניסתם של כלי בינה מלאכותית לתחום החינוך והאקדמיה מהווים אתגר מרתק ומהפכני. הטכנולוגיות המתקדמות מאפשרות למערכות חינוך ואקדמיה להשתמש בידע וביכולות המתפתחות כדי לשפר ולתמוך בתהליכי הלמידה וההוראה, אך מביאות בצידן גם אתגרים של אמינות הידע ומעלות שאלות על מקומה של הרגולציה והאתיקה.

בין היתר, נידונה בכנס השאלה כיצד תשפיע הבינה המלאכותית והיכולות של תוכנות כמו ChatGPT על היכולת שלנו ללמד וללמוד. לצד הרצאות מומחים על אתיקה ורגולציה בבינה מלאכותית, השפעות בינה מלאכותית על מחקר, הוראה, הערכה בחינוך ובאקדמיה, התנסו עשרות המשתתפים בסדנאות יישומיות, כמו יצירת סרטונים מטקסט, כתיבת פרומפטים בכלי AI, סדנה לתמיכה במחקר אקדמי, השוואה בין מודלים שונים של בינה מלאכותית – ChatGPT, Bard של גוגל ועוד.

בין המרצים שהשתתפו: דניאל קובלר, מנהל מרכז החדשנות בבית ברל, ד"ר ערן גל ממכון טכנולוגי חולון HIT, דני אלבז, מנגיש AI לארגונים ושי גרשון, מהמכללה האקדמית בית ברל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים