אירוע הלקוחות השנתי של רד האט – בסימן חיבור לקהילה

מימין: רן דנקר ולימור אפיק, מנכ"לית רד האט ישראל.

רד האט (Red Hat), שמספקת פתרונות קוד פתוח ארגוניים, קיימה באחרונה את אירוע הלקוחות השנתי של החברה במועדון זאפה בתל אביב. השתתפו בו כ-200 איש, ביניהם נציגי לקוחות מכל מגזרי התעשייה בישראל, אנשי צוות המכירות, ועובדים ומנהלים ממרכז הפיתוח של החברה.

כ-200 משתתפים באירוע הלקוחות השנתי של רד האט ישראל.

כ-200 משתתפים באירוע הלקוחות השנתי של רד האט ישראל. צילום: ניב קנטור

עציצים שהוזמנו מנתיב העשרה, כדי לתמוך בחקלאות מהעוטף.

עציצים שהוזמנו מנתיב העשרה, כדי לתמוך בחקלאות מהעוטף. צילום: ניב קנטור

למיתוג האיקוני של הכובע האדום של רד האט הצטרפו גם עציצים שהוצבו ברחבי האולם, שהוזמנו מנתיב העשרה, כתמיכה בחקלאי העוטף. גם המתנות שחולקו למוזמנים בסיום האירוע הוזמנו מהעוטף. כמו כן, במהלך האירוע נהנו המשתתפים מארוחת ערב ומהופעה של רן דנקר.

במרכז: לימור אפיק, מנכ"לית רד האט ישראל, ואיתה צוות המכירות של החברה.

במרכז: לימור אפיק, מנכ"לית רד האט ישראל, ואיתה צוות המכירות של החברה. צילום: ניב קנטור

לימור אפיק, מנכ"לית רד האט ישראל, אמרה כי "אנחנו מציינים את אירוע הלקוחות שלנו תחת הכותרת 'לקבל את החיים בשמחה'. אני מודה לכל אחד ואחת מהנוכחים שעשו את המאמץ והגיעו כדי להתאוורר, לקבל הפוגה קצרה מהיום יום הלא פשוט שלנו ולהתחבר לקהילה של רד האט. צוות רד האט ישראל עומד לרשות לקוחותיו לכל צורך שעולה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים