ראשי סגל מושלים מארה"ב נפגשו עם מנהלים בכירים ב-קרביין

משלחת ראשי סגל המושלים מארה"ב בקרביין.

כעשרים ראשי סגל של מושלים בארה"ב ביקרו בשבוע שעבר במשרדי חברת קרביין (Carbyne) בתל אביב. הם הגיעו לארץ במסגרת ביקור שיזמה התנועה למאבק באנטישמיות (CAM – ר"ת Combat Anticimism Movement). על פי נתוני הליגה נגד השמצה, התקריות האנטישמיות בארה"ב זינקו ב-360% בעקבות המתקפה על ישראל ב-7 באוקטובר. חוסר הביטחון והאיומים הניצבים בפני הקהילה היהודית בארה"ב וברחבי העולם הם חסרי תקדים.

במהלך שהותה בישראל, ביקרה הקואליציה בחברות טכנולוגיה ישראליות נוספות, בכנסת, בעיר העתיקה ובעיר דוד בירושלים, וכן בישובי עוטף עזה. 

את הביקור במשרדי קרביין אירחו נעם פרנקל, מנהל המו"פ של קרביין, ומיכל רז, סמנכ"לית בכירה לשותפויות גלובליות בקרביין. במהלך הביקור קיבלו נציגי הממשל האמריקני הדגמות בלעדיות של הטכנולוגיות מצילות החיים שפיתחה קרביין הישראלית.

טכנולוגיות אלה, המיושמות במוקדי חירום והצלה (911) ברחבי ארה"ב, כולל בפלורידה, ג'ורג'יה, לואיזיאנה, אוהיו, אוקלהומה וטקסס, משפרות את התגובה לאירועי חירום בכך שהן מאפשרות שיגור מהיר ויעיל יותר של עזרה באמצעות טכנולוגיות הדור הבא. בממוצע, הטכנולוגיה של קרביין מגדילה את דיוק התגובה ב-300% ומקצרת ב-20% את זמני התגובה לשיחות נכנסות. קיצור זמן השיחה בדקה אחת בלבד מוערך כמציל חיים של 10,000 בני אדם בשנה. בנוסף, יכולות תרגום שיחה מבוססות AI של קרביין מפחיתים את זמני השיחה שאינם באנגלית בכחמש דקות.

במהלך הביקור צוינו כמה מהרשויות שקרביין פועלת בהן והביאה לשיפור משמעותי בפעילות תקשורת החירום – כך למשל בטקסס ובניו אורלינס קרביין שינתה לחלוטין את פעילות תקשורת החירום, עם התקנת תשתית טכנולוגית מקיפה מבוססת בינה מלאכותית, הכוללת יכולות מיון שיחות חירום לפי דחיפות ותרגום דו-כיווני.

בנוסף, הוצגו בפני חברי המשלחת שני אירועים בולטים בהם ניצלו חיים בארה"ב – באוהיו, נערה שנלקחה ברכב בניגוד לרצונה, חולצה באמצעות הכלי לאיתור מיקום בזמן אמת של קרביין. בפלורידה, קרביין והוועדה לשימור דגים וחיות בר בפלורידה תמכו במאמצי החיפוש וההצלה של מטוס שהתרסק.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים