בינה מלאכותית ויצירות אמנות ומה שביניהן

שיחות על AI. מימין: ניר אורן ושאול מרידור.

אתמול (ב') נערך במוזיאון תל-אביב אירוע AI For Growth של מטא בישראל, שהוקדש להזדמנויות הצמיחה שמביאה עמה הבינה המלאכותית לתעשיית ההיי-טק הישראלית, לצד האתגרים שבדרך, ובצל המלחמה וחוסר-הוודאות.

האירוע הפגיש כ-500 יזמים, יזמיות, משקיעים ומנהלות ומנהלים בכירים מתעשיית ה-B2C Tech הישראלית, ובהם המשקיע מייקל אייזנברג (קרן Aleph), שאול מרידור (סמנכ״ל הכספים של לייטריקס), דדי שוורץ (מנהל מוצר ראשי בוויקס) חמוטל מרידור (יזמית ושותפה לשעבר ב-Vintage Investment Partners) ועוד.

עדי סופר-תאני, מנכ״לית מטא בישראל, ציינה כי "ההימור הגדול ביותר של מטא לטווח הארוך בתחום המוצר תלוי בהתקדמות של הבינה המלאכותית – וזוהי רק תחילת הדרך. מטא השקיעה ב-10 השנים האחרונות במחקר, קוד פתוח ושיתופי פעולה שהפכו לאבני יסוד במאמצי פיתוח ה-AI". לדבריה, "מתרחשת בעולם אחת המהפכות הטכנולוגיות הגדולות של הדור שלנו, שזכה לראות כמה מהפכות טכנולוגיות ענקיות ששינו את האנושות – מהפכת האינטרנט בשנות ה-90', מהפכת הענן בשנות האלפיים, ולקראת שנת 2007 מהפכת המובייל. היום אנחנו נמצאים בעיצומה של מהפכה טכנולוגית ענקית".

בכנס השתתף גם ריקרדו סילביירה קאברל, דירקטור פיתוח ה-GenAI במטא, וסיפק חשיפה מוקדמת וראשונית של מודל השפה Llama 3, וכן הציג את מפת הדרכים העתידית הצפויה לקראת השקתו.

במסגרת האירוע הוצגו יצירות שהפיקו אמנים מקומיים תוך שימוש בכלי בינה מלאכותית יוצרת (GenAI), לצד הזמר והיוצר אסף אמדורסקי, שהשמיע על הבמה קטעי מוזיקה שהלחין בשילוב כלי AI

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים