האוהדים ההיי-טקיסטים של הג'ודאית הישראלית

הג'ודאית הישראלית גילי שריר.

חברת אבטחת המידע והסייבר סייברארק מלווה את הג'ודאית (כך כותבים בעברית, לפי ד"ר אבשלום קור) גילי שריר מאז 2021, ונותנת לה חסות גם כיום, באולימפיאדה. אלא שלמרבה הצער, בעוד שבאולימפיאדה הקודמת, בטוקיו, היא הייתה חלק מהמדליה הקבוצתית שקיבלה נבחרת הג'ודו של ישראל, הפעם, בפריז, היא בינתיים לא עושה חיל (וגם לא הנבחרת): שריר הפסידה היום (ג') בסיבוב הראשון לאלופה האולימפית הצרפתית קלריס אגבניינו, אם כי היא נתנה לה פייט ולא ויתרה לאורך דקות ארוכות. יש לקוות שנבחרת הג'ודו הישראלית, יחד איתה, תיתן הופעה טובה בתחרות הקבוצתית, שתתקיים ב-3 באוגוסט, ותביא לנו מדליה.

עובדי סייברארק בישראל עצרו היום את עבודתם ואת נשימתם לשעה קלה כדי לצפות יחד בקרב של שריר מול אגבניינו. התחרות שודרה על מסך ענק במשרדי החברה בפתח תקווה, אך גם אלפי עובדי החברה ברחבי העולם ידעו על התחרות והחזיקו אצבעות.

ב-2021 הובילה שריר קמפיין גיוס עובדים של סייברארק, שבמסגרתו הבטיחה החברה, וקיימה, שהיא תצעד איתה עד למדליה האולימפית הבאה, ותלווה אותה כדי שתמשיך להתפתח ולצמוח. שריר אמרה אז כי "סייברארק היו הראשונים שהאמינו בי, ומבחינתי הם כמו משפחה".

"אנחנו גאים לתמוך בספורטאית מוכשרת כמו גילי שריר, שכבר הוכיחה את עצמה באולימפיאדה הקודמת ובאינספור תחרויות, ולסייע לספורטאים ישראלים באולימפיאדת פריז, שחווים שם אתגרים לא פשוטים נוכח המצב", אמרה גילי שילוני, מנהלת משאבי האנוש של סייברארק בישראל. "מאז תחילת הקשר, ביוני 2021, כולנו, בסייברארק ישראל, עוקבים אחר כל מהלך שלה, כפי שעשינו בהתרגשות גם היום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים