מה עשה נפתלי בנט במשרדים של לאסו סקיוריטי?

מימין: ניר סבתו, משקיע באנטרי קפיטל; אלעד שולמן, מנכ"ל לאסו סקיוריטי; נפתלי בנט, ראש הממשלה לשעבר וחבר בדירקטוריון לאסו סקיוריטי; יובל עבדי, סמנכ"ל התפעול של החברה; ליאור זיו, סמנכ"ל הטכנולוגיות; ואופיר דרור, סמנכ"ל המוצרים.

נפתלי בנט מוכר מהפוליטיקה: הוא היה ראש הממשלה במשך כשנה, ולפני כן שר החינוך, שר הכלכלה וחבר כנסת. אלא שבנט החל את הקריירה שלו בהיי-טק, ועשה משם את מרבית הונו: הוא היה ממקימי סטארט-אפ הסייבר סאיוטה ושימש כמנכ"ל החברה במשך כמה שנים, עד למכירתה ל-RSA, היה מנכ"ל סולוטו והשקיע בפיוניר, שעשתה אקזיט לפני קצת יותר משלוש שנים – מה שהכניס לכיסו לא מעט ממון. ב-2021 הוערך הונו ב-100 מיליון שקלים, ויש להניח שמאז הוא לא קטן.

באחרונה התארח בנט במשרדים החדשים של לאסו סקיוריטי – סטארט-אפ סייבר שמפתח פתרון לאבטחת בינה מלאכותית יוצרת (GenAI) ומודלי שפה גדולים (LLMs). ראש הממשלה לשעבר, ומי שיש דיבור חזק מאוד על כך שיחזור לפוליטיקה, הוא חבר בדירקטוריון של החברה, והוא השתתף בישיבת דירקטוריון מיוחדת, שהתקיימה לרגל חנוכת המשרדים החדשים בשכונת מונטיפיורי בתל אביב. למחפשי העבודה בהיי-טק – יש לציין שלאסו סקיוריטי מחפשת בימים אלה עובדים.

יחד עם בנט נכחו בישיבת הדירקטוריון מייסדי החברה: אלעד שולמן (המנכ"ל), יובל עבדי (סמנכ"ל התפעול), ליאור זיו (סמנכ"ל הטכנולוגיות), אופיר דרור (סמנכ"ל המוצרים) וניר סבתו, משקיע בקרן אנטרי קפיטל, שהשקיעה בלאסו סקיוריטי. מי שנעדר פיזית מהמשרדים אך השתתף בפגישה בזום, ישירות מהמילואים בצפון, הוא חבר הדירקטוריון ערן ביילסקי, שותף באנטרי קפיטל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים