בכירים בהיי-טק הישראלי – בכנס הענן של אורקל בלאס וגאס

צפרא כץ, מנכ"לית אורקל (במרכז), עם חברי המשלחת הישראלית לכנס השנתי של החברה בלאס וגאס.

בכירים בתעשיית הטק העולמית, כולל בזו הישראלית, השתתפו בשבוע שעבר בכנס השנתי של אורקל, שנערך בלאס וגאס. הם חזו, בין היתר, בשורה של הכרזות על טכנולוגיות ופתרונות חדשים, שבכירי חברת הענק ביצעו בכנס. באירוע השתתפו מעל 10,000 איש.

לצד המייסד האגדי של אורקל, לארי אליסון, ומנכ"לית החברה, צפרא כץ, השתתפה בכנס משלחת ישראלית, עם נציגי חברות כגון אמדוקס, טאבולה, אאוטבריין, פאפאיה גלובל, PWC, וויקס, דלויט ורפאל.

צפרא כץ, מנכ"לית אורקל (במרכז), עם ערן פייגנבוים, מנכ"ל אורקל ישראל, ויעל הר-אבן, משנה למנכ"ל אורקל ישראל.

צפרא כץ, מנכ"לית אורקל (במרכז), עם ערן פייגנבוים, מנכ"ל אורקל ישראל, ויעל הר-אבן, משנה למנכ"ל אורקל ישראל. צילום: יח"צ

המשתתפים הופתעו כאשר כץ, ילידת ישראל ואחת הנשים המשפיעות בעולם, הצטרפה אליהם לארוחת ערב. במעמד זה חזרה מנכ"לית אורקל, שביקרה בכפר עזה אחרי טבח ה-7 באוקטובר, על מחויבותה למדינת ישראל ולקידום מעמדה וחוסנה. המפגש כלל גם הבעת תקווה משותפת לחזרתם.ן של החטופים והחטופות הביתה במהרה.

ערן פייגנבאום, מנכ"ל אורקל ישראל, אמר כי "לאור האתגרים העצומים שעומדים בפני המדינה והמשק הישראליים, הפוטנציאל שיש לטכנולוגיות ענן ובינה מלאכותית לחזק את התעשייה בארץ משמעותי מאוד. הנוכחות הגבוהה של בכירים בהיי-טק הישראלי בכנס השנה הייתה חשובה מתמיד, והתרגשתי לראות את קבלת הפנים החמה שאורקל העניקה למשלחת הישראלית. נמשיך ונחזק את ההשקעה והתמיכה שלנו במדינת ישראל גם בעתיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים