צפו: קצת אסקפיזם – מהמופע המדהים בכנס של סיילספורס

פינק ב-Dreamfest, בדיוק היום (ד') לפני שבוע.
חלק ממופע הרחפנים ב-Dreamfest.

חלק ממופע הרחפנים ב-Dreamfest. צילום: יניב הלפרין

דיילי ציפי נסעה בשבוע שעבר לסן פרנסיסקו – לא כדי לשבת על המים, כפי ששר אריק איינשטיין, אלא על מנת להשתתף באחד הכנסים הגדולים בעולם הטכנולוגיה – Dreamforce, הכנס השנתי של סיילספורס. 45 אלף איש גדשו את מרכז הכנסים הענק, שממוקם בדאון טאון של סן פרנסיסקו, וגדשו גם את רחובותיה של העיר, לצערם של חלק מתושביה.

באי הכנס שמעו על החדש והמעניין בתחומי הטכנולוגיה שבהם החברה עוסקת – ענן ו-AI (וגם CRM), ועל הפתרון החדש שלה לארגונים, Agentforce.

כבכל שנה, גולת הכותרת של האירוע, חוץ מהרצאת המפתח של המנכ"ל, מארק בניוף, היה ה-Dreamfest – הפסטיבל השנתי שנלווה ל-Dreamforce, ושמגייס תרומות למען ילדים חולי סרטן. הפסטיבל הזה ידוע מאוד בסן פרנסיסקו ובעולם הטכנולוגיה, בעיקר מאחר שבכל שנה מופיעים בו אומנים בולטים – פו פייטרס, רד הוט צ'ילי פפרס, מטאליקה, אלישיה קיז, סטיבי וונדר ואחרים עשו זאת בשנים קודמות. השנה, אלטון ג'ון היה אמור להיות כוכב הפסטיבל, אבל הוא ביטל את השתתפותו עקב דלקת העיניים החריפה, שממנה הוא מתאושש בימים אלה. את מקומו מילאו, ובגדול, פינק, שנתנה שואו מדהים, ואימג'ן דראגונס, שלצערה של דיילי ציפי, הסולן שלה לא הוריד הפעם את החולצה – בניגוד למה שהוא בדרך כלל עושה בהופעות.

בין ההופעות חזו המשתתפים במופע מרהיב של רחפנים, שהאירו את שמי האורקל פארק בצורות שונות, בהן, איך לא, הלוגואים של סיילספורס ושל Agentforce. דיילי ציפי, שהתבאסה לנחות מהאסקפיזם, הכיף והמראות היפים של סן פרנסיסקו היישר למלחמה בארץ, חזרה עם תמונות וסרטונים, כדי לאפשר לכם לטעום מכל הטוב הזה – ולחוות קצת אסקפיזם בעצמכם. אתם מוזמנים ללחוץ על פליי וליהנות.

צילום: יניב הלפרין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים