אינטגריטי תוכנה ונוטניקס מדריכות מנהלים על המוצר של סיטריקס

משתתפי הסדנה והמרצים.

אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס, שותפה של סיטריקס בישראל, ונוטניקס קיימו באחרונה סדנת סיטריקס למנהלים במרכז הכנסים קריפטון ביקום.

במסגרת הסדנה הציגו שתי החברות את החיבור שבין הפתרון של נוטניקס, המשלב את השרתים, האחסון והתקשורת בפלטפורמה אחת, שמותאמת לענן ההיברידי, ופתרון ה-VDI (תחנות עבודה וירטואליות) של סיטריקס, שמתואם לפלטפורמה של נוטניקס. זאת, בעידן שבו תחום ה-VDI מהווה פתרון מאובטח לעבודה מרחוק.

המציגים היו ארז ברוך, סמנכ"ל הטכנולוגיות של אינטגריטי תוכנה, ואורי סוחניצקי, מנהל תחום הווירטואליזציה בחברה. לאחר מכן הרצה בפני המשתתפים ירון כהן, מנהל צוות ההנדסה בנוטניקס ישראל, והציג את היתרונות של הפעלת פלטפורמת נוטניקס עבור מערכות סיטריקס. יתרונות אלה כוללים, בין היתר, אינטגרציה עבור יכולות נוספות, כגון אחסון משותף, לטובת שמירת המידע של הפרופילים של המשתמשים השונים, יכולת אבטחת מידע של תחנות המשתמשים, אינטגרציה מלאה להתאוששות מאסון, תאימות להפעלה של פתרון במודל היברידי ועוד.

במפגש השתתפו מנהלי תשתיות מארגונים בולטים בישראל, החברים בפורום לקוחות סיטריקס של אינטגריטי – פורום שמטרתו לאפשר לחבריו היכרות טכנולוגית מעמיקה עם המוצר של סיטריקס והפתרונות השונים המתממשקים אליו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים