האמנות של בנק לאומי

מסתבר שבנק לאומי רואה בקידום האמנות הישראלית אחת ממטרותיו החברתיות העיקריות. כך, מדי שנה מעניק הבנק לאמנים ישראליים הזדמנות להשתתף בתערוכת "אמנות סודית", שנפתחה בשבוע שעבר בבניין הנהלת לאומי. השנה מציינת התערוכה את יום הולדתה החמישי.

בהמשך לפעילות הדיגיטלית הענפה שמקיים לאומי ברשתות החברתיות, הוזמנו האמנים להגיש את יצירותיהם לתערוכה באמצעות "קול קורא" שהועלה בעמוד הפייסבוק של לאומי דיגיטל ובלאומי בלוג.

בנוסף, העניק לאומי אפשרות נוספת לאמנים להציג את יצירותיהם במסלול מיוחד – בחירת הגולשים. לשם כך, השיק לראשונה בפייסבוק תחרות המזמינה את הגולשים חובבי האמנות להעלות לעמוד הייעודי של אמנות סודית בפייסבוק יצירות אמנות אישיות שלהם ולהשתתף בתחרות, בה הגולשים ואוצרי התערוכה, אסתי דרורי ודורון פולק, מדרגים את היצירות. היצירות שדורגו בחמשת המקומות הראשונים, מוצגות חתומות על ידי יוצריהן בתערוכה, על קיר מיוחד כ-"זוכי תחרות הפייסבוק", לצד מאות היצירות המרהיבות האחרות שיוצגו בתערוכה.

במקביל, בימים אלה מתקיימת בעמוד הפייסבוק של אמנות סודית תחרות טריוויה נושאת פרסים שעוסקת בתחום האמנות. הגולש שיענה נכונה על כל התשובות ובזמן המהיר ביותר, יזכה בפרס של 1,000 שקלים בתלושים לרכישת ספרים.

אחת התמונות המוצגות בתערוכת "אמנות סודית" של בנק לאומי

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים