ה-IT הישראלי עוזר לחג להיות שמח

לכבוד חג הפורים, חברות רבות החליטו לפתוח את לבן ולהחזיר למען הקהילה. דיילי ציפי מביאה מספר סיפורים יפים במיוחד.

כמיטב המסורת בפורים, יצאו עובדי מיקרון (Micron) ישראל לעשות שמח "עד-לא-ידע" לתושבי העיר קריית גת ולחלק מאות משלוחי מנות מתנת החברה. בנוסף, הם יישמחו את ילדי ה-"מעון הרב תכליתי" בשלל פעילויות לחג, ויחלקו לילדים תחפושות לפורים. כל משלוחי המנות שיחולקו באירועים השונים לילדים ולתושבים, נרכשו על ידי מיקרון ישראל מעמותת אור שלום הפועלת למען ילדים ונוער בסיכון.

עובדי אמדוקס (Amdocs) ישראל יחגגו גם השנה את חג הפורים עם תרומה לקהילה, כאשר יבלו עם ילדים ונוער מהמועדוניות, מהפנימיות ומניידת הידידות של עלם, אותן הם מלווים לאורך השנה כולה. המתנדבים מהחברה יערכו פעילויות יצירה עם הילדים ובני הנוער, ויכינו ביחד משלוחי מנות שיחולקו למשפחות מעוטות יכולת.

עובדי אפלייד מטיריאלס (Applied Materials) השתתפו זו השנה העשירית, באריזתם של מאות משלוחי מנות הכוללות מגוון מוצרי מזון בסיסיים ותוספות מתוקות לכבוד חג הפורים, שיחולקו כתרומה על ידי ארגון הוד ישראל למשפחות נזקקות בעיר רחובות. במהלך העשור האחרון ארזו עובדי החברה למעלה מעשרת אלפים משלוחי מזון עבור משפחות נזקקות. הוד ישראל היא עמותה המופעלת על ידי מתנדבים בלבד ופועלת בשיתוף פעולה עם מחלקת הרווחה בעירייה.

בעמותת עלה יחגגו פורים ל-650 ילדים שסובלים מפגיעות פסיכומוטוריות קשות עד עמוקות. כל הילדים מרותקים לכיסאות גלגלים ותלויים לחלוטין בזולת בכל פעילויות היומיום. ב-עלה מאמינים, כי לילדים מגיע המיטב בדיוק כפי שמגיע לכל ילד באשר הוא. אחת המטרות היא לחזק את הקשר בין הילדים למשפחותיהם. בנייני עלה ישנו את מראם ויקושטו בשלל אביזרים וקישוטים יפים. כולם יעטו על ראשם קשת מקורית וחיוך קורן ופורימי על פניהם. תעשה הפעלה שמחה וחווייתית בליווי אביזרים המותאמת במיוחד לילדינו. הדגש יושם על הפעלה בשיתוף המשפחה והילדים על מנת לחזק את הקשר ביניהם.

עובדי אפלייד מטיריאלס אורזים משלוחי מנות. צילום: אנתיה קאסל, יח"צ

עוזרים במלאכה המבורכת. צילום: אנתיה קאסל, יח"צ

עובדים במרץ למען הילדים. צילום: אנתיה קאסל, יח"צ

תורמות באריזת משלוחי המנות. צילום: אנתיה קאסל, יח"צ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים