אירוע גדול מהחיים

אולם אקסודיה בתל אביב הפך בסוף השבוע לשלוחה חיה של היכל נוקיה, עם אירוע המשווקים השנתי של אפסון (Epson). המשחק החם של מכבי תל אביב מול פנאתינייקוס היוונית, ששודר על מסך ענק בליווי חי של אריה מליניאק, סגר ערב מלא אוכל, פיצוחים ואלכוהול, במהלכו הוצג קו המוצרים החדש של אפסון ל-2012. המוצר שגנב את אור הזרקורים היה משקפי טלוויזיה בתלת מימד, שמאפשרים לצופה ראייה שמקבילה לצפייה ממרחק  20 מטר על מסך בגודל 320 אינץ'.

בין האורחים הבכירים שהגיעו מאפסון אירופה: ז'אן-מרי לקרואה – סגן נשיא למכירות, ומייקל האנט – מנהל המכירות האזורי באפסון. מהארץ בלטו בנוכחותם אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל; עמי שחר, מנהל התחום העסקי; רוני ליטמן, מנהל תחום המקרנים; דניאל בן מויאל, מנהל תחום פורמט רחב; וענבר עיני, מנהלת השיווק של אפסון ישראל.

מימין: אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל; וז'אן מרי לקרואה, סגן נשיא מכירות באפסון אירופה

מייקל האנט, מנהל מכירות אזורי באפסון אירופה, עם דוגמנית שמדגימה את Movario

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים