NessPRO מארחת

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, אירחה חמש חברות תוכנה ישראליות צעירות שפיתחו גישות ופתרונות ייחודים להתמודדות עם האתגרים של סביבות המיחשוב המודרני והענן. החברות הציגו את מוצריהן בפני עשרות אנשי מיחשוב בכירים ממגזרי המשק השונים. המפגש נערך במסגרת מדיניותה של NessPRO לטפח חברות ישראליות ולסייע להן לשווק את מוצריהן ללקוחות ישראליים, שלב הכרחי להצלחתם של מוצרים מקומיים בחו"ל.

חמש החברות שהשתתפו במפגש הן: Evolven – המספקת פתרון ייחודי לניטור וניתוח שינויי קונפיגורציה במרכזי מיחשוב מודרניים ובענן; אייהו טכנולוגיות תוכנה (Ayehu) – המספקת "קמב"ץ וירטואלי", או בשמו הרשמי – CSM eyeShare, מערכת לניהול אירועים קריטיים במערכות מידע; Correlsense – המפתחת מערכות לניהול תהליכים עסקיים לצורך קבלת תמונה מלאה של התנהגות מערכת המיחשוב הארגונית בזמן אמת; Neebula – המספקת כלים לניהול שירותים עסקיים המאפשרים לזהות, למפות ולנהל את שירותי ה-IT בהם משתמש הארגון, תוך שיוכם לשירותים ולתהליכים העסקיים; ו-GigaSpaces – המספקת דור חדש של פלטפורמות יישומיות לסביבות Java ו-.Net, המהוות אלטרנטיבה לשרתי יישומים מסורתיים.

"החבירה בין חברות תוכנה ישראליות צעירות בעלות מוצר איכותי, לבין גוף גדול ובעל משאבים כמו נס טכנולוגיות, מאפשרת לחברות הזנק ליהנות מהגישה ללקוחות של נס ומהתשתית השיווקית הענפה שלה" אמר דדי דבורסקי, מנהל NessPRO.

בנוסף לחמש החברות הרצו במפגש האנליסט פיני כהן מ-STKI, וגדי גילון – לשעבר מנמ"ר אורנג', כתר וכללית שירותי בריאות, וכיום יו"ר מועצת המנהלים של מוביסק טכנולוגיות העוסקת בתחום המיחשוב הנייד.

סשה גילנסון, מנכ"ל Evolven, מרצה בפני אורחי הכנס

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים