המשלחת הבכירה לרומניה

מאגד האבטחה HLSIsrael, אותו מנהלת MIW, קיים ב-15 במאי סדרת פגישות עם אנשי מפתח, ממשל ונציגי זרועות הביטחון ברומניה. האירועים כללו פורום מקצועי ולאחריו מפגשים בפורום מצומצם יותר, שנערכו בשיתוף פעולה עם הנספח הכלכלי של ישראל ברומניה, ארנון ארבל, ובחסות יצרנית מערכות התצפית ESC BAZ ואנשים ומחשבים.

האירוע התקיים במקביל לתערוכה המובילה ברומניה בתחום ההומלנד סקיוריטי – Black Sea Defense & Aerospace 2012. במשלחת הישראלית נטלו חלק הגופים המובילים בתעשייה הביטחונית בישראל, ביניהם: תעשייה אווירית, ESC BAZ, רדווין (Radwin), תעשייה אווירית – אלתא, 3i-Mind ו-Ido security.

תעשייה אווירית – מל"מ. מל"מ הוא אחד מארבעת המפעלים של קבוצת האלקטרוניקה של התעשייה האווירית. למפעל ניסיון רב בתכנון, פיתוח, הרכבה, ניסוי ותפעול מערכות לחלל. מפעל מל"מ פיתח את משגר השביט, אשר מאפשר שיגור בעלות נמוכה ובאמינות גבוהה, של לוויינים קטנים ובינוניים.

חברה נוספת היא ESC BAZ, אחת היצרניות המובילות של מערכות תצפית ופתרונות אלקטרו-אופטיים מתקדמים ליישומי ביטחון-לאומי, צבא, אכיפת חוק ואבטחה. החברה היא ספק מורשה של משרד הביטחון, משרד החוץ, משטרת ישראל וחברות טכנולוגיה גדולות, כגון: אלביט (Elbit), רפא"ל, תעשיה אווירית ותעשיה צבאית. החברה מספקת גם פתרונות לגורמי מסחר, צבא וביטחון בכל העולם, ומציגה יכולות אינטגרציה ופיתוח למערכות תצפית מתקדמות. המערכות מפותחות ומיוצרות בהתאם לדרישה הספציפית של הלקוח, בשילוב מצלמות יום/לילה מן השורה הראשונה בעולם, אביזרי לייזר וציוד תקשורת וידאו חוטית ואלחוטית.

רדווין היא ספקית בינלאומית של פתרונות תקשורת אלחוטיים בפס רחב. מוצרי החברה כוללים מערכות Point-to-Point ומערכות Point-to-MultiPoint, המאפשרות ללקוחות לפרוס תשתית אלחוטית להעברת תקשורת קול, נתונים ווידאו (Voice, Video and Data). מוצרי החברה עונים לצרכים של ספקי תקשורת, מפעילים סלולריים וכן בעלי רשתות פרטיות מכל הסוגים, החל מחברות קטנות ועד תאגידי ענק, משרדים ממשלתיים, מוסדות חינוך וארגונים פיננסיים.

3i-Mind היא חברה המספקת לגופים ביטחוניים, משטרתיים ורגישים במדינות שונות וחברות בינלאומיות גדולות, מידע המתריע בפני סיכונים, דוגמת אסונות טבע, שביתות, הפגנות וזאת באמצעים טכנולוגיים. כך, למשל, פיתחה החברה את Open Mind, אשר אוסף מידע על פי נושאים רצויים ממספר רב של מנועי חיפוש. המוצר אף מסוגל למצוא הקשרים בין נושאים שונים, להפיק סטטיסטיקות על פעילות מסוימת ובאתרים מסוימים, ולספק תמונת מצב, המבוססת על מידע גלוי ברשת, על הנושא המבוקש.

תעשיה אווירית – אלתא הינה חטיבה, שהיא גם חברה בת של התעשייה האווירית ("אלתא מערכות בע"מ"). היא מתכננת, מפתחת, מייצרת ומוכרת ללקוחותיה מגוון מערכות ומוצרים מתחום האלקטרוניקה הצבאית. החטיבה פועלת כבית מערכות צבאיות המבוססות על חיישנים אלקטרומגנטיים (מכ"ם, לוחמה אלקטרונית, תקשורת) ועל טכנולוגיות מידע. מוצרי החטיבה מיועדים ומתאימים לכל זרועות הצבא (אוויר, ים ויבשה) ובעיקר לצורכי מודיעין, סיור ותצפית, התרעה מוקדמת ובקרה, מיגון והגנה, הרכשת מטרות ובקרת אש.

מימין: שלומי דוידובסקי - סמנכ"ל שיווק בוורינט, דוד חוה - מנכ"ל MIW

רירי אלפסי, מנכ"ל ESC BAZ

דוד חוה, מנכ"ל MIW

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים