המסחר החכם יותר של יבמ – פרק ב'

הכנס הבינלאומי Smarter Commerce Global Summit 2012, שהתקיים בשבוע שעבר במדריד, רשם היסטוריה: לראשונה נערך הכנס – והתערוכה שנערכה לצידו – באזור האירופאי של יבמ (IBM) העולמית. בכנס במדריד השתתפו 1,700 איש: 400 שותפים, 1,000 לקוחות ו-300 מומחי ומנהלי יבמ מהעולם. מישראל הגיעה משלחת לקוחות, שותפים עסקיים, חברות ומנהלי יבמ ישראל בתחום.

דיילי ציפי הקפידה לצלם, והרי התמונות לפניכם:

לקוחה ותיקה: טלפוניקה - חברת הטלפוניה הספרדית, הצליחה לפתח מסעי שיווק לסגמנט של איש אחד, עם כלי המסחר החכם של יבמ. המטרה היא מהסנטימנט ועד הסגמנט: לגלות את הסנטימנט כלפיך ברשת, ובהתאם לשווק לאותו סגמנט – גם אם יכלול איש אחד בלבד

לקוח ותיק אחר של יבמ - הבנק ההולנדי הבינלאומי ING, מצא דרך לשלב את המודיעין עסקי עם מודיעין הלקוחות, במטרה לשפר את הרכש ושרשרת האספקה כדי שהלקוחות יקבלו את מה שהם מבקשים

לקוחות חכמים אוהבים מגע אישי. חוויית לקוח אינדיווידואלית: 83% מהחלטות הקנייה נשענות על מידע מפה לאוזן, ו-56% אחוז מהקונים רוצים שירות עצמי

המשווקים החכמים מגדירים מחדש את שרשרת הערך. לקרוא ולהבין

המשך יבוא

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים