מבולגריה באהבה

משלחת מאגד הטלקום בשיתוף עם לשכת הסחר ישראל-בולגריה ו-Volaroint, חברת הייעוץ הבולגרית, ערכו באחרונה סדרת פגישות אישיות עם אופרטורים, ספקי גישה לאינטרנט, אינטגרטורים, מפיצים, ואנשי מפתח בבולגריה ובאזור הבלקן. האירועים, שנערכו בסופיה, בירת בולגריה, נועדו להעשיר את סל הפתרונות והיכולת של המשתתפים בהתמודדות מול  מתחריהם באירופה ובעולם. דוד חוה, מנכ"ל MIW, אמר כי "השוק הבולגרי מהווה גשר למדינות הבלקן, לרוסיה ולמזרח אירופה. בנוסף, קשרי המדינות ההולכים ומתהדקים, ועלויות החדירה הנמוכות – בין היתר בשל הקרבה הגיאוגרפית, מאפשרים הזדמנות לחברות ישראליות המפתחות ומוכרות פתרונות לארגונים בינוניים-גדולים".

לדברי שלומי ויזל, מנכ"ל Volaroint, "ישנו רצון ממשי של הגופים המסחריים בבולגריה להתחבר לטכנולוגיה הישראלית, ולראות מעורבות רבה יותר של חברות טכנולוגיה מישראל. הדבר נכון גם לגבי חברות קטנות ובינוניות, במטרה לחזק את היכולות האטרקטיביות של השוק המקומי". שגריר ישראל בבולגריה, שאול כמיסה, שיבח את הבאים מישראל. לדבריו, המשלחות הישראליות וחיזוק קשרי המסחר מהווים אינטרס לאומי והזדמנות כלכלית לשתי המדינות.

בין חברי המשלחת הישראלית ניתן היה למצוא את MTS, וכן את CELLVINE, ו-ISR CORP. באירוע נטלו גופים בולגריים רבים, בהם Vivacom, שוק הטלקום; Mtel, אופרטור סלולרי; Globul, ספק תקשורת; Max Telecom, מספק שירותים לשוק הטלקום;  ITD Network, אורפטור קווי; Blizoo, ספק שירותי טלקום; Telelink, אינטגרטור טלקום; IPS, אינטגרטור בתחום הטלקומוניקציה; BulgerTel, אופרטור המספר שירותי טלפוניה; ו-Electron Progress, אינגרטור פתרונות תקשורת.

מימין: דוד חוה, מנכ"ל MIW; שלומי ויזל, מנכ"ל Volaroint; שאול כמיסה, שגריר ישראל בבולגריה; ומנהלי השיווק רועי פלד ואביב בן זאב מ-Orckit Corrigent

מימין: שלומי ויזל, מנכ"ל Volaroint; דוד חוה, מנכ"ל MIW; וסמנכ"ל שיווק ב-Volaroint

מימין: דוד חוה, מנכ"ל MIW; שלומי ויזל, מנכ"ל Volaroint; שאול כמיסה, שגריר ישראל; וסמנכ"ל שיווק ב-Volarint

קרן מקייב, סמנכ"ל שיווק ב-MTS

רועי פלד (מימין) ואביב בן זאב, נציגי Orckit Corrigent, נהנים בחברת גיצ'קה דמיטרובה מ-Volarint

משה פינגרהוט, סמנכ"ל שיווק ב-ISR Corp, ביחד עם גיצ'קה דמיטרובה מ-Volaroint

הצוות המארגן של האירוע

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים