שלושה ימי קסם

מג'יק ערכה באחרונה אירוע חברה במשך שלושה ימים, שכלל כ-350 נציגי סניפים ולקוחות. זאת, במסגרת השקת המיתוג החדש של החברה, מהלך שבוצע כהמשך להרחבת הפעילות בשוק פיתוח היישומים הארגוניים למובייל, ולציון 30 שנים להיווסדה. היום הראשון, שפתח את שלושת ימי אירוע מג'יק – Magic World 2012, נערך באולם האירועים טראסק שבנמל תל אביב. בין הדוברים היו גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק; אדם גורל, מנכ"ל אסקו; איל פייפל, סנמכ"ל הטכנולוגיות במג'יק; טניה עמר, סמנכ"לית השיווק; ולקוחות שהציגו את פתרונות מג'יק בחברתם. היום השני כלל סמינר עבור אנשי המכירות, Pre-Sales ואנשי השיווק של מג'יק, כאשר במקביל נסעו לקוחות מג'יק ליום כיף עם מנכ"ל מג'יק. בערב התקיים אירוע גאלה במועדון התיאטרון, אשר כלל תוכנית אומנותית, שכללה סרטונים המתעדים את תהליך הקמתה של החברה ב-1983 על ידי דיוויד אסיא ויקי דוניץ. לסיום, נהנו האורחים ביום השלישי מיום גיבוש לעובדי החברה על חוף הים.

נוסטלגיה עם המייסדים שפרשו. מימין: גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק; יקי דוניץ, מייסד מג'יק; דני גולדשטיין, מייסד קבוצת פורמולה; ודייוויד אסיא, מייסד מג'יק

גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק, באירוע הפתיחה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים