החברים של ג'נסיס – פרק א'

ג'נסיס (Genesys), מהבולטות בעולם בתחום מערכות ניהול מוקדי שירות, ערכה באחרונה כנס משתמשים לאזור EMEA בברצלונה, ספרד. למעלה מ-1,000 מנהלים ומקצוענים מלקוחות ושותפים עסקיים הגיעו לכנס, ביניהם המשלחת הישראלית, שהיתה קטנה השנה עקב הסמיכות לחגים. אז מי ומי בנצפים? דיילי ציפי חזרה עם תמונות…

ברוכים הבאים לכנס המשתמשים של ג'נסיס, ברצלונה 2012

הפתעה נעימה בפתיחת הכנס, שהחל בתיפוף ייחודי עם צלילי הבס, היישר לבטנם של המשתתפים, ביחד עם שקפי סיסמאות בתחום שירות הלקוחות על גבי מסך ענק. בשקף "זכור את הלקוח", מופיעה דרורית גולדזנד - מנהלת קווי מוצרים אורקל ו-Call Center בחטיבת GBS של יבמ ישראל, שותפה טכנולוגית של ג'נסיס

אבנר עמרם (משמאל) - סגן נשיא חטיבת טלקום בקבוצת נס TSG, שותפה טכנולוגית של ג'נסיס; וינקל לוי-עייש - מנהל פעילות ג'נסיס בישראל, מתוך אלקטל-לוסנט ישראל שנשארה המפיצה של ג'נסיס בארץ גם לאחר מכירתה לקרן Permira בארה"ב

מימין: צביקה ביזונר - ראש צוות מוקדי שירות לעסקי SME בחטיבת GBS, יבמ ישראל; דרורית גולדזנד, מנהלת קווי מוצרים אורקל ו-Call Center בחטיבת GBS של יבמ ישראל; וינקל לוי-עייש, מנהל פעילות ג'נסיס בישראל

נס זה נס. לפתע מגישים לאבנר עמרם מנס בקבוק יין מקומי בשם המפתיע Ness. יין נס, וגם טעים לחיך

חבורה בינלאומית נצפתה בכנס. מימין: הצ'כית מארי אודל - מנהלת השיווק של ג'נסיס באזור מרכז ומזרח אירופה, כולל ישראל; הישראלי ינקל לוי-עייש; והאמריקני תום אגמאייר, סמנכ"ל המכירות העולמי בג'נסיס

צביקה ביזונר בעבודה, מאייש את הביתן של יבמ בתערוכת הפתרונות הצמודה לכנס. גם אודיוקודס הישראלית הציגה בתערוכה

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים