היבשת המתעוררת

שמעון דיק, מנכ"ל ונשיא מוטורולה סולושנס (Motorola Solutions) ישראל, אירח באחרונה את שגריר קניה בישראל, אוגוסטינו נג'ורוגה, וכן משלחת מכובדת שכללה בכירים מחברת החשמל הקנייתית. המשלחת הגיעה לישראל כדי להשלים את הרכישה של מערכת ניהול חדישה שפותחה בארץ על ידי מהנדסי מוטורולה סולושנס, אשר תשולב ברשת החשמל הארצית של קניה.

במהלך הפגישה אמר דיק, כי מוטורולה סולושנס ישראל אחראית על עשרות מדינות בשוק האפריקאי, כאשר קניה היא הבולטת מביניהן באשר למהירות אימוץ חדשנות טכנולוגית. "אפריקה היא יבשת מתעוררת שמחפשת כיום חידושים בכל תחומי החיים", אמר. שגריר קניה ציין את פעילותה רבת השנים ורחבת ההיקף של מוטורולה סולושנס ישראל באפריקה בכלל ובקניה בפרט. סמנכ"ל חברת החשמל של קניה, בנסון מורהיטי, אמר כי המערכת החדשה שנרכשה בישראל תאפשר לספק חשמל ליותר בתים ועסקים – באופן זול ויעיל יותר. "אנו שמחים להיווכח פעם נוספת שישראל מסוגלת לספק פתרון חיוני מסוג זה, לאחת התשתיות החשובות במדינה", אמר מורהיטי. חנן יובל, האחראי במוטורולה סולושנס ישראל על השוק הקנייתי, סייע בארגון הביקור.

רון לנדברג (משמאל) ממוטורולה סולושנס ישראל, ושמעון דיק - מנכ"ל ונשיא מוטורולה סולושנס בישראל,  עם שגריר קניה בישראל וראשי חברת החשמל הקנייתית

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. sathack

    אפריקה היא כר פורה לפרויקטים רבים בתחום ה- IT , תשתיות ובכלל. טוב יעשה מי שישקיע / ייזום שם פרויקטים.

אירועים קרובים