מנכ"ל מוטורולה סולושנס, שמעון דיק, תרם מלגות לימודים בהיקף של כמיליון שקלים

תוכנית המלגות של מוטורולה סולושנס יצאה לדרך עם חלוקת 200 מלגות לסטודנטים במדעי המחשב ובהנדסת תוכנה - וחשיפת אישית יוצאת דופן של המנכ"ל שמעון דיק: "כסטודנט בארה"ב עבדתי במוטורולה על פיתוח מכשיר הסלולר הראשון בעולם"

שמעון דיק, מנכ"ל מוטורולה סולושנס (Motorola Solutions) ישראל, העניק מלגות לכ-200 סטודנטיות וסטודנטים באירוע שהתקיים בקמפוס החברה באייר פורט סיטי. זאת כחלק תוכנית המלגות השנתית של החברה שיצאה לדרך. היקף המלגות מסתכם בלמעלה ממיליון שקלים. קהל היעד של המלגות הוא סטודנטים במדעי המחשב ובהנדסת תוכנה, ועל פי מדיניות החברה, לפחות 50% מהמלגות מוקצות כל שנה לנשים. "אנחנו מקפידים גם השנה לקדם נשים במקצועות הטכנולוגיים, מתוך ידיעה ברורה שזו הדרך להגדיל את חלקן בתעשייה הזקוקה להן", ציין המנכ"ל.

בהזדמנות זו חשף דיק טפח לא ידוע מעברו כסטודנט בארה"ב שהצליח להשתלב בפיתוח פורץ הדרך של מכשיר הסלולר הראשון בעולם, שפותח במוטורולה. "למדתי באוניברסיטת IIT בשיקגו לתואר שני בהנדסת אלקטרוניקה. במהלך הלימודים מוטורולה פתחה לי דלת כסטודנט מתמחה להצטרף לפיתוח ההיסטורי. באותם ימים לא ידענו שנשנה את העולם, אך חוץ מהטכנולוגיה החלוצית אני תמיד זוכר כמה חשוב לתת הזדמנות לסטודנטים צעירים. זו גם דרכנו כיום, ואנחנו עושים ככל יכולתנו לשלב סטודנטיות וסטודנטים צעירים בלב העשייה הטכנולוגית שלנו", סיכם.

המנכ"ל והסטודנטיות. מימין: טל מייקל, אוניברסיטת בן-גוריון; שמעון דיק, מנכ"ל מוטורולה סולושנס; מיכל דקלבאום – אוניברסיטת תל-אביב; ויעל בזן, הטכניון

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים