מלם תים במירוץ הלילה של תל אביב למען ילדי סאנרייז

זו השנה החמישית שקבוצת הריצה של מלם תים השתתפה במירוץ הלילה של תל אביב, כשהתשלום עבור רישום המשתתפים נתרם לעמותת סאנרייז, המסייעת למשפחות של ילדים חולי סרטן

אנשי מלם תים במירוץ הלילה של תל אביב.

44 רצות ורצים מחברת ה-IT והאינטגרציה מלם תים לקחו חלק במירוץ הלילה של תל אביב, חלקם משתתפים קבועים בקבוצת הריצה של מלם תים, הפועלת באופן שוטף כבר מספר שנים, ובמסגרת זו גם השתתפה במירוץ זו השנה החמישית ברציפות.

גם השנה היא עושה זאת במסגרת שיתוף פעולה עם עמותת סאנרייז ישראל, שמסייעת ומספקת מענה הוליסטי למשפחות של ילדים חולי סרטן, כך שכל התשלום בגין רישום המשתתפים מהווה תרומה לעמותה.

דורית בר, סמנכ"לית משאבי אנוש במלם תים: "קבוצת הריצה של מלם תים, הכוללת עובדות ועובדים מכל הסקטורים והתפקידים בחברה, הוקמה במטרה להטמיע בעובדיה רוח ספורטיבית וכושר גופני וגורפת הצלחה רבה. כל העת מצטרפים אליה עוד ועוד עובדי החברה, המקיימים אימונים מקצועיים פעמיים בשבוע, הכוללים גם כוח, סיבולת לב ריאה וגמישות, בעזרת מאמן מקצועי. המשתתפים מגלים התמדה, השקעה ורצינות רבה, אשר את תוצאותיה ניתן לראות במרוצים בהם משתתפת הקבוצה. כחברה המעודדת ערכים של מצויינות לצד נתינה, אנו שמחים על ההזדמנות למנף את ההשתתפות במרוץ לטובת תרומה לקהילה בכלל ולעמותת סאנרייז ישראל, אשר עושה מלאכת קודש למען משפחות הילדים בפרט".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. קופר

    כל הכבוד גאים בכם/ן אלופים ואלופות!

אירועים קרובים