עובדי סיילספורס ישראל בשבוע התנדבות מיוחד

שיפוצים, ניקיון חופים, פעילות עם נוער בסיכון ועם ילדים חולים - 300 עובדי סיילפורס ישראל הקדישו שבוע שלם להתנדבות למען הקהילה והחברה בשיתוף פעולה עם ארגונים ועמותות

עובדי סיילספורס ישראל בפעילות התנדבותית.

עובדי סיילספורס ישראל הקדישו שבוע שלם להתנדבות על חשבון שעות העבודה במוקדים שונים ברחבי הארץ מצפון ועד דרום.

החברה בנתה מודל התנדבותי, שבמסגרתו היא מאפשרת לעובדיה להקדיש 56 שעות התנדבות בשנה על חשבון שעות העבודה ובמימון מלא של החברה. בנוסף, כדי להטמיע את ערך ההתנדבות בתרבות הארגונית, סיילספורס פיתחה את מודל ה-1:1:1 הייחודי, שלפיו 1% מהכנסותיה, 1% מזמן העבודה ו-1% מהטכנולוגיה שלה נתרמים לעמותות ולארגונים ללא מטרות רווח.

בפעילות, שנמשכה, כאמור, שבוע שלם, השתתפו 300 עובדים, שבחרו בין 11 פעילויות שונות בשיתוף פעולה עם ארגונים ועמותות שונות, בהן: הפנינג קיצי לילדים חולים בבית חולים תל השומר יחד עם עמותת שמחה לילד, שיפוץ בית הידידות בשיתוף עם אגודת אלו"ט לילדים ובוגרים עם אוטיזם, סדנה חווייתית, המאפשרת היכרות מעשית עם עולמם של אנשים עם מוגבלויות יחד עם "החוויה המתגלגלת", טיפול בסוסים וסדנאות עם חיות יחד עם נוער בסיכון בשיתוף החווה של דני, ניקיון חופים בחוף פלמחים, ועוד.

"תרומה לקהילה היא ערך עליון בסיילספורס, ועל כן החברה דואגת לפעילויות התנדבותיות באופן קבוע" ציינה אפרת רפופורט, מנכ"לית מרכז הפיתוח של סיילספורס בישראל. "אני מאמינה שאנחנו יכולים וצריכים להוביל ולעשות שינוי חיובי אמיתי בחברה ובסביבה שלנו כאן בארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים