אתר חדש מציע למכירה איורים לטובת ילדים ונוער בסיכון

האתר, "יש לך שמש", מציע איורים מעוצבים, כתרומה לילדי פנימיות וצעירים שאין להם עורף משפחתי, ובכך מאפשר לשדרג את עיצוב הבית וגם לתרום למען מטרה ראויה ● מדובר ביוזמה של עמותת ילדים בסיכוי, בשיתוף וויקס

איור: טליה דריגס

אתר חדש מציע למכירה איורים מעוצבים של מאיירים מהארץ ומחו"ל למען מטרה ראויה – ילדי פנימיות וצעירים שאין להם עורף משפחתי. האתר, "יש לך שמש", הוא פרי יוזמה של עמותת ילדים בסיכוי, בשיתוף וויקס (Wix).

איור: ליר בר

איור: ליר בר

בעמותה אומרים שהאיורים, שאותם התורמים-קונים יוכלו לתלות בבית, הם יצירות אומנות, שמאפשרות לשדרג ולרענן את עיצובו, ובו בזמן לתרום ולהעניק סיכוי שווה לילדים שהמזל לא האיר להם פנים. הם מזמינים את הציבור להיכנס לאתר החדש, לתרום, לבחור איור (קובץ דיגיטלי או מודפס) ולקבל אותו עד הבית.

ב-21 ביוני, עם כניסתו של הקיץ, תציין עמותת ילדים בסיכוי את "יום השמש", למען ילדים ובני נוער שהוצאו מבתיהם בשל נסיבות חיים מורכבות וגדלים בפנימיות. העמותה מבקשת להציע להם עתיד עם סיכוי טוב יותר, באמצעות תוכניות חינוכיות שיקומיות וטיפוליות, ליווי וסיוע רגשי, דירות לבני 18 ומעלה ברחבי הארץ, תוכנית ייעודית לבוגרים בתחומי התעסוקה וההשכלה, חונכים לחיים, משפחות מלוות ועוד. היא פועלת בשיתוף משרד הרווחה והביטחון החברתי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים