מוטורולה חילקה מלגות סטודנטים בהיקף מיליון שקלים

200 סטודנטים וסטודנטיות להנדסה הגיעו בסוף השבוע שעבר לבית מוטורולה סולושנס (Motorola Solutions) בקריית שדה התעופה, כדי לקבל מלגות מהחברה בסך כולל של מיליון שקלים. עוד לפני תחילת הטקס, זכו הסטודנטים לקבל סיור מודרך בסביבת העבודה של מוטורולה סולושנס, ואף בחנו מקרוב כמה מהמוצרים המתקדמים שפותחו בחברה בתצוגה מיוחדת שנערכה עבורם.

בין הנצפים בטקס היה גם משה כחלון, שר התקשורת והרווחה, שהגיע לברך את הסטודנטים בהמשך דרכם. השר סיפר, כי הוא מאמין גדול בחינוך כאמצעי ליציאה ממעגל העוני, ולכן מלגת לימודים נחשבת לתרומה האיכותית ביותר לקהילה.

שמעון דיק, נשיא מוטורולה סולושנס ישראל, סיפר לשר, כי מחצית המלגות יגיעו השנה לסטודנטיות. בנוסף, ציין, כי מוטורולה רואה חשיבות רבה בקידום הדור הבא של תעשיית ההיי-טק, זאת על ידי סיוע בשילובן של יותר נשים בתעשייה.

מימין: שמעון דיק, נשיא מוטורולה סולשנס ישראל; משה כחלון, שר התקשורת והרווחה; ומאט בלייקלי, מנהל קרן מוטורולה סולושנס העולמית. צילום יח"צ: פול מלינג

שמעון דיק - נשיא מוטורולה ישראל, ומאט בלייקלי - מנהל קרן מוטורולה העולמית, מעניקים מלגה לסטודנטית. צילום יח"צ: פול מלינג

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים