ורינט מסכמת שנת פעילות בתיכון דור הרצליה

עובדי החברה, שתמכו בתלמידים בשנה החולפת במתכונת "אחים גדולים", חגגו עמם את סוף שנת הלימודים, ואף עזרו בבימוי והפקת מסיבת הסיום ● מנהלת בית הספר, אביגיל ראש-האי: "אני מקווה שנמשיך בדרך משותפת עוד שנים רבות"

ורינט (Verint) חגגה את סוף שנת הלימודים עם תלמידי י"ב של התיכון הטכנולוגי הניסויי דור הרצליה, לאחר פעילות משותפת עם הצעירים לכל אורך השנה האחרונה, במהלכה תמכו עובדי החברה בתלמידים במתכונת "אחים בוגרים".

במסגרת האירוע עבדו אנשי ורינט עם התלמידים וההנהלה על בימוי והפקת ההופעות. בנוסף, להקת ורינט אף ליוותה את הופעת התלמידים בהצגת הסיום, וכן במיצג מקורי בשם "קיר" שהעלו התלמידים, שעסק בהתגברות על קשיים וכיבוש אתגרים. מנהלת בית הספר, אביגיל ראש-האי, אמרה כי "אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם עובדי ורינט, שעוזרים לתלמידים ולמורים להתמודד עם אתגרים רבים. אני מקווה שנמשיך בדרך משותפת עוד שנים רבות". עוד נכחו באירוע: טובה רפאל – סגנית ראש עיריית הרצליה, וד"ר אבי בנבנישתי – ראש מנהל החינוך בהרצליה.

מימין: תרז ברקוביץ - אחראית מנהלה, בית הספר דור הרצליה; דגנית זהבי - סמנכ"ל משאבי אנוש, ורינט; ואביגיל ראש-האי, מנהלת בית הספר דור הרצליה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים