אקססיבי מינתה את מאשה קוסקי זק"ש לסמנכ"לית המותג שלה

מאשה קוסקי זק"ש, סמנכ"לית המותג של אקססיבי.

חברת אקססיבי (accessiBe) – המפתחת טכנולוגיות ושירותים להנגשת אתרי אינטרנט לאנשים עם מוגבלויות, אשר השלימה לאחרונה סבב גיוס של 58 מיליון דולר – הודיעה באחרונה על מינויה של מאשה קוסקי זק"ש לתפקיד סמנכ"לית המותג (VP Brand) שלה. קוסקי זק"ש מביאה עמה נסיון של עשור בניהול מותג ובניית אסטרטגייה. היא מילאה בעשור האחרון תפקידי ניהול מותג בחברות כגון: אלמנטור (Elementor) ו-סודה סטרים (Sodastream) והובילה מספר רב של קמפיינים בינלאומיים. "זה נפלא לראות עוד ועוד חברות היי-טק ישראליות שמשקיעות במותג שלהן באופן אינהרנטי ומהותי, כחלק מאסטרטגיית הצמיחה שלהם לטווח הארוך", אמרה קוסקי זק"ש. דקל סקופ, מנכ"ל משותף ב-אקססיבי אמר כי "מאשה משלימה את הנבחרת שמובילה את אקססיבי, והניסיון שהיא מביאה עימה בניהול מותגים בינלאומיים ובבניית אסטרטגיה יסייע בצמיחה המואצת שאנו חווים. היה לנו חשוב לבחור אדם אשר יתאים ל- DNA הייחודי של החברה. סט הכישורים של מאשה, הכולל מחד יצירתיות ומאידך אנליטיות וחוסר התפשרות בעמידה ביעדים, עונה לנו על הצורך. אנו בטוחים שהצטרפותה של מאשה לאקססיבי תסייע בהמשך צמיחתה של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים