משה שטרית מונה למנהל הצלחת הלקוח ב-F5
משה שטרית (39) מונה לתפקיד מנהל הצלחת הלקוח (Customer Success Manager) ב-F5, המתמחה בשירותי יישומים ואבטחת מידע בסביבה רב-עננית. במסגרת תפקידו יהיה שטרית אחראי על הבטחת שביעות רצון גבוהה של לקוחות החברה ושימוש מוצלח בפתרונותיה הטכנולוגיים. בכלל זאת, שטרית יהיה אחראי על עשרות החברות שנמצאות בתוכנית ה-ELA (Enterprise License Agreement) של החברה, המאפשרת פריסת פתרונות באופן גמיש ועל פי דרישה.
לשטרית 14 שנות ניסיון בתחום ההיי-טק. לפני הצטרפותו ל-F5 שימש כמנהל משברים בחברת צ'ק פוינט, ולפני כן שימש בה כיועץ לשירותים מקצועיים. שטרית הינו בעל תואר ראשון (B.A) במדיניות ציבורית, ממשל ומשפט ממכללת שערי מדע ומשפט.
תגובות
(0)