משה שטרית מונה למנהל הצלחת הלקוח ב-F5

משה שטרית, מנהל הצלחת הלקוח ב-F5.

משה שטרית (39) מונה לתפקיד מנהל הצלחת הלקוח (Customer Success Manager) ב-F5, המתמחה בשירותי יישומים ואבטחת מידע בסביבה רב-עננית. במסגרת תפקידו יהיה שטרית אחראי על הבטחת שביעות רצון גבוהה של לקוחות החברה ושימוש מוצלח בפתרונותיה הטכנולוגיים. בכלל זאת, שטרית יהיה אחראי על עשרות החברות שנמצאות בתוכנית ה-ELA (Enterprise License Agreement) של החברה, המאפשרת פריסת פתרונות באופן גמיש ועל פי דרישה.

לשטרית 14 שנות ניסיון בתחום ההיי-טק. לפני הצטרפותו ל-F5 שימש כמנהל משברים בחברת צ'ק פוינט, ולפני כן שימש בה כיועץ לשירותים מקצועיים. שטרית הינו בעל תואר ראשון (B.A) במדיניות ציבורית, ממשל ומשפט ממכללת שערי מדע ומשפט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים