מיכאל אבני מונה לסמנכ"ל השיווק של ג'וינד

מיכאל אבני, סמנכ"ל השיווק של ג'וינד.

הסטארט-אפ הירושלמי ג'וינד (Joyned), שפיתח פתרון שלדבריו "הופך הזמנת בתי מלון באתרי נסיעות לחוויה חברתית", הודיע היום (ג') על מינויו של מיכאל אבני לסמנכ"ל השיווק של החברה. הוא יהיה אחראי על מערך השיווק, ובכלל זה פעילות הדיגיטל, יצירת ביקוש, שיווק שטח, פיתוח מכירות, שיווק ורטיקלי ושיווק מוצר, מיתוג, תקשורת חיצונית ופנימית ועוד.

אבני מביא עימו לתפקיד ניסיון עשיר בעולמות ההיי-טק, ובכלל זה האינטרנט, הפינטק והתוכנה כשירות (SaaS), כמו גם במשטר תאגידי בחברות ציבוריות. הוא החל את דרכו המקצועית ב-HP ומשם המשיך ל-888, שבה הוא כיהן כסמנכ"ל שאחראי על איתור הזדמנויות עסקיות ועל רכישות. אבני אף שימש כדירקטור בסומוטו. בעשור האחרון הוא מתמקד בליווי ובייעוץ אסטרטגי ושיווקי לארגונים, סטארט-אפים והנהלות בכירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים