ענת אשכנזי הישראלית מונתה לסמנכ"לית הכספים של גוגל

אשכנזי, שמשמשת כיום כסמנכ"לית הכספים של איליי לילי, תיכנס לתפקיד החדש ב-31 ביולי, במקום רות פורת, שמונתה אשתקד לנשיאת החברה

ענת אשכנזי, החל מ-31 ביולי סגנית נשיא בכירה וסמנכ"לית הכספים של אלפבית.

עוד ישראלית בכירה בהיי-טק העולמי: אלפבית, החברה האם של גוגל, הודיעה היום (ד') כי מינתה את ענת אשכנזי לסמנכ"לית הכספים של החברה ולסגנית נשיא בכירה בה. היא תחליף בתפקיד את סמנכ"לית הכספים הוותיקה של גוגל ולאחר מכן אלפבית, רות פורת, שביולי אשתקד מונתה לנשיאת החברה ולמנהלת ההשקעות הראשית שלה.

אשכנזי תצטרף לאלפבית ב-31 ביולי. היא תעבוד מאזור המפרץ בקליפורניה ותדווח למנכ"ל, סונדאר פיצ'אי.

בימים אלה משמשת אשכנזי כסגנית נשיא וסמנכ"לית הכספים של איליי לילי, ועומדת לפרוש מהחברה לאחר 23 שנים של עבודה בה. במשך השנים שימשה אשכנזי בתפקידים בעולמות הפיננסים, האסטרטגיה והתפעול באיליי לילי. לפני תפקידה הנוכחי, היא שימשה כסגנית נשיא בכירה וסמנכ"לית הכספים של מעבדות המחקר של החברה. היא בעלת תואר שני מאוניברסיטת תל אביב, ותואר ראשון בכלכלה וניהול עסקים מהאוניברסיטה העברית.

פיצ'אי ציין כי "אנחנו שמחים מאוד שמצאנו סמנכ"לית כספים כל כך חזקה, עם רקורד מרשים של פוקוס על השקעות ארוכות טווח, שמאיצות חדשנות וצמיחה. עידן הבינה המלאכותית נותן לנו הזדמנות יוצאת דופן להשקיע בסכומים גדולים במוצרי הליבה שלנו, ליצור מוצרים חדשים לחלוטין, עבור המשתמשים והלקוחות שלנו. אני מצפה לעבוד עם אשכנזי, בהשקעות בהמשך צמיחת החברה".

לדברי אשכנזי, "הצמיחה וההתפתחות של גוגל ב-25 השנים האחרונות הן דבר מרשים, שמסייע למיליארדי אנשים ולמיליוני עסקים ברחבי העולם. היום, ההזדמנות להשפיע גדולה מבעבר, ואני חשה כבוד להצטרף לפיצ'אי ולהנהלת החברה, על מנת להשקיע בעתיד שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים