אלון קור מונה ל-CTO של VMware ישראל

שניים מצטרפים להנהלת הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה: קור והראל ביבי, שמונה לתפקיד מנהל צוות ה-SE

אלון קור, ה-CTO של VMware ישראל.

שני חברי הנהלה חדשים מונו באחרונה ב-VMware ישראל מבית ברודקום: אלון קור, שמונה ל-CTO של הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה, והראל ביבי, שישמש כמנהל צוות ה-SE בו.

קור שימש בשלוש שנים האחרונות כסמנכ"ל מערכות המידע של AIG ישראל. לפני כן הוא היה מנהל הטכנולוגיות הראשי של בנק לאומי. קור עבד בבנק 17 שנים, ובין היתר שימש כמנהל אגף האסטרטגיה והחדשנות בו. הוא לקח תפקיד מרכזי בפרויקטים כגון הקמת פפר, הבנק הדיגיטלי של לאומי, הקמת תשתית הענן ההיברידי והמעבר לבנקאות פתוחה. בשנה שעברה זכה קור בתואר מנמ"ר השנה ומודל לחיקוי בטקס מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים.

יש לציין שקור הוא בעל תואר ראשון בהצטיינות בניהול ופילוסופיה יהודית מאוניברסיטת תל אביב, והוא מרצה במקצועות המחשוב. קור החליף בתפקיד ב-VMware את ניב רז, שעזב את החברה מסיבות משפחתיות.

הראל ביבי, שישמש כמנהל צוות ה-SE ב-VMware ישראל.

הראל ביבי, שישמש כמנהל צוות ה-SE ב-VMware ישראל. צילום: יח"צ

ביבי שימש בחמש שנים האחרונות כ-Client Strategist ללקוחות המגזר הביטחוני. הוא בעל ניסיון של שני עשורים בניהול צוותי טכנולוגיה בעולמות ההיי-טק וה-IT, ובעברו ניהל את חוות השרתים וצוות הנדסת הרשת בבזק בינלאומי.

לביבי תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה, ולו גם תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל, ציין כי "מצטרפים אלינו שני מנהלים מוכשרים, עתירי ניסיון ובעלי רקע טכנולוגי עמוק. המינויים מהווים חלק מהרחבת סל הפתרונות הטכנולוגיים שיש לנו להציע ללקוחות תחת ברודקום. הטרנספורמציה הדיגיטלית נמצאת במיקוד אצל מרב הלקוחות, ואליה הצטרפה מהפכת ה-AI. הפתרונות החדשים שלנו, תחת ברודקום, כמו גם VFC, פלטפורמת הענן החדשה שלנו, מהווים הזדמנות ללקוחות ליצירת ערך תחרותי חדש. ההשקעה הגדולה של החברה בסניף הישראלי מהווה עדות לאמון ולהכרה בתרומה הייחודית שלו, בייחוד בתקופה מאתגרת כמו זו שעוברת עלינו כעת".

תגובות

(5)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אולי VCF במקום VFC?

    ואולי אני טועה למה התכוון המשורר

  2. יובל

    ביבי כל הכבוד, הלוואי ומקצוען כמוך היה בממשלה במקום הביבי הקיים ומנהל אותנו ויש שמועות שגם לאשתו קוראים שרה מגיע לך אלוף

  3. מקסים

    ביבי תותח על חלל, אחד המנהלים הכי טובים שהיו לי בקריירה, מקצוען שמדבר איתך בגובה העיניים ופשוט דואג לך בארגון.

  4. יואב

    ביבי אתה אגדה, מזל טוב, אין ראוי ממך. מקצוען ברמה הגבוהה ביותר

אירועים קרובים