יעל מזוז הרפז מונתה לסמנכ"לית מדיניות ברשות החדשנות

מזוז הרפז שימשה בתפקידים בכירים במטה ישראל דיגיטלית ובמשרד העבודה, ולאחר מכן הייתה סגנית נשיא לאופרציה בסטארט-אפ בתחום הביו-טק ● כעת היא חוזרת למגזר הציבורי

יעל מזוז הרפז, סמנכ"לית מדיניות ברשות החדשנות.

יעל מזוז הרפז חוזרת למגזר הציבורי, לאחר שמונתה לסמנכ"לית מדיניות ברשות החדשנות – כך הודיעה הרשות היום (ה').

במסגרת תפקידה, מזוז הרפז תהיה אחראית על: ניהול החטיבה; ניתוח חסמים לצמיחת חברות בתעשיית ההיי-טק בישראלית שנובעים ממדיניות הממשלה ומהרגולציה הישראלית, ומציאת פתרונות; איסוף מידע ונתונים במגוון תחומים רחב – כלכליים, רגולטוריים, מימוניים ומיסויים; גיבוש המלצות לצעדי מדיניות רגולטורית וכלכלית שיביאו להאצת צמיחתן של חברות היי-טק בישראל; וכן עיצוב כלים ותוכניות, תוך יצירת שותפויות עם חטיבות הרשות האחרות ועם גופי ממשל ורגולציה, וסיוע להוצאתן לפועל. היא תדווח למנכ"ל רשות החדשנות, דרור בין.

מזוז הרפז היא בעלת ניסיון הן במגזר הממשלתי והן בזה העסקי – בניהול ובפיתוח מדיניות ואסטרטגיה בתחומים מגוונים, כולל ביו-טכנולוגיה, דיגיטל ותעסוקה. היא שימשה בשני תפקידים בכירים בממשלה: האחד, כסגנית לכלכלה ויישום במטה ישראל דיגיטלית, שם היא הייתה אחראית על בניית וניהול תקציב של כחצי מיליארד שקלים ועל הובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית של השירותים הממשלתיים בעולמות הבריאות, הפיננסים, המשפט ועוד. בנוסף, היא הייתה ראשת מטה הממונה על זרוע העבודה (כיום מנכ"ל משרד העבודה) – תפקיד שכלל אחריות על הובלת רפורמות ותהליכים חוצי משרד ותכנון וניהול התקציב. כמו כן, היא ריכזה את הוועדה הציבורית לקידום מדיניות התעסוקה לשנת 2030.

לאחר שעזבה את המגזר הממשלתי, מזוז הרפז שימשה כסגנית נשיא לאופרציה באוקו (Ukko) – סטארט-אפ ביו-טק ישראלי-אמריקני, שמפתח תרופות לאלרגיות למזון. היא ניהלה שם את הפרויקטים המרכזיים של החברה, וכן את תהליכי האופרציה לטובת ביצוע ניסויים קליניים בבני אדם.

בין אמר כי "ניסיונה המקצועי הרב של מזוז הרפז והידע שהיא מביאה עימה יתרמו רבות לפעילות הרשות, ולקידום האסטרטגיה והמדיניות שלה. היא מצטרפת אלינו בזמן משמעותי להיי-טק הישראלי, ואנחנו בטוחים שהיא תסייע לרשות בהשגת מטרותיה לחיזוק הענף."

מזוז הרפז ציינה ש-"ברשות החדשנות יש לי הזדמנות להמשיך ולהוביל לקידום חדשנות, וליצירת השפעה חיובית על הכלכלה ועל החברה הישראליות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים