אופיר בן שלום – מנמ"ר המשרד לביטחון לאומי

בן שלום יהיה ראש אגף בכיר לטכנולוגיות דיגיטליות ומידע במשרד לביטחון לאומי, וייכנס לתפקיד בשבוע הבא ● עד לא מכבר הוא שימש סגן מנהל באגף דומה ברשות האוכלוסין, תחת אורן אריאב, שהיה בעבר מנמ"ר אותו משרד

אופיר בן שלום, המנמ"ר החדש של המשרד לביטחון לאומי.

מנמ"ר חדש למשרד לביטחון לאומי: אופיר בן שלום מונה לראש אגף בכיר לטכנולוגיות דיגיטליות ומידע של המשרד – כך נודע לאנשים ומחשבים. המינוי, שכבר אושר, ייכנס לתוקף בשבוע הבא.

בן שלום, בן 46, שימש עד לא מכבר כסגן של אורן אריאב, מנהל אגף בכיר לטכנולוגיות דיגיטליות ומידע (מנמ"ר) ברשות האוכלוסין וההגירה. אריאב, אגב, שימש בעברו הרחוק כמנמ"ר המשרד לביטחון פנים – שעם מינויו של השר הנוכחי, איתמר בן גביר, שונה שמו למשרד לביטחון לאומי.

לפני רשות האוכלוסין וההגירה, בן שלום היה מנהל פיתוח ביחידת הסייבר הארצית בלהב 433 במשטרה. היחידה היא חוד החנית במאבק בפשיעה במרחב הקיברנטי, ואמונה על חשיפת פשעי סייבר, איסוף מודיעין ברשת, נטרול גורמי פשיעה במרחב המקוון המאיימים על תשתיות קריטיות, טיפול בתופעות כגון סחיטה במרחב הקיברנטי, גניבת מידע, הפצת רוגלות וחקירת עבירות סייבר מתוחכמות. קודם לכן הוא עבד במשך ארבע שנים ביחידה 8200.

אגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע במשרד לביטחון לאומי עוסק בתפעול שוטף של מערכות ה-IT במשרד ובהטמעתן, וכן בהתאמתן לצרכים המשתנים, כולל קביעת תקנים בתחום המחשוב. כמו כן, האגף מיישם את המדיניות בתחום הסייבר ואבטחת המידע, אחראי על הקמתם של אתרי האינטרנט של המשרד ועל אחזקתם, ושותף בקיום מדיניות "ממשלה ירוקה", לטובת חיסכון וייעול תהליכים.

בן שלום הוא בעל תואר ראשון בהנדסת מחשבים ותואר שני בסייבר ואסטרטגיה – שניהם מאוניברסיטת בר אילן.

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של בן שלום לפרסום.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רובי

    אופיר אלוף, והיה ממשיך ביחידת הסייבר אלמלא מאבקי אגו

  2. אחד שיודע

    אופיר בן שלום יקדם את המשרד הזה כמה צעדים קדימה בתחום הטכנולוגי, כמו שעשה במשרדים הקודמים שעבד בהם

אירועים קרובים