השר לשעבר יזהר שי מונה לדירקטור בחברת סייבר

שי יכהן בדירקטוריון של ננולוק סקיוריטי, שמתמחה באבטחת מערכות בקרה תעשייתיות מפני איומי סייבר

יזהר שי, חבר בדירקטוריון ננולוק סקיוריטי.

יזהר שי, לשעבר שר המדע והטכנולוגיה, מונה לחבר בדירקטוריון של חברת אבטחת הסייבר ננולוק סקיוריטי – כך היא הודיעה היום (ג').

ננולוק היא חברת פורטפוליו של Awz Ventures, שמתמחה באבטחת מערכות בקרה תעשייתיות מפני איומי סייבר, תוך שמירה על רציפות תפעולית ומניעת השבתות. הפתרונות של החברה מגנים על תשתיות קריטיות בתחומי האנרגיה, המים, הייצור והתעשייה הכבדה בישראל, ארצות הברית, בריטניה ומדינות נוספות.

שי מביא עמו ניסיון עשיר בתחומי הטכנולוגיה, החדשנות והמדיניות הציבורית. כיזם סדרתי ומשקיע בתעשיית ההיי-טק, הוא היה שותף לבניית חברות טכנולוגיה גלובליות וסייע בקידום האקו-סיסטם הטכנולוגי הישראלי. כיום מקדם שי את מיזם Next October, שמנציח את זיכרון הנופלים והנרצחים באסון ה-7 באוקטובר על ידי חיבורם למיזמים טכנולוגיים ישראליים חדשים. בכך מבקש המיזם להקים חברת סטארט-אפ על כל נופל בטבח – ולזכרו. הוא עצמו שכל בתחילת המלחמה את בנו, לוחם הנח"ל ירון אורי (נוני) שי ז"ל.

ערן פיין, מנכ"ל ננולוק סקיוריטי, אמר כי "הייתה לי הזכות לעבוד עם שי בעבר והייתי עד לתרומתו העצומה ביכולת לסייע בבנייה ובצמיחה של חברות טכנולוגיה. הניסיון העשיר שלו בתעשיית ההיי-טק, יחד עם הבנתו העמוקה באתגרי הסייבר הלאומיים והגלובליים, יסייעו לננולוק להאיץ את צמיחתה ולהרחיב את השפעתה בשוק האבטחה העולמי".

שי אמר כי "האיומים על תשתיות קריטיות הולכים וגוברים, והטכנולוגיה החדשנית של ננולוק סקיוריטי מציעה פתרון להגנה על נכסים תעשייתיים חיוניים. אני מצפה לעבוד עם הצוות המוביל של החברה כדי להרחיב את פעילותה הגלובלית ולחזק את מעמדה בתחום אבטחת ה-OT".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים