יוסי טל, מוותיקי המנהלים בתחום הסייבר, מונה למנכ"ל סייפוקס

טל הוא בעל ניסיון עשיר בניהול אבטחה וסייבר, בין היתר בחברות הענק סיטי ויבמ ● הוא יחליף את רוני צארום, מייסד החברה, שיהפוך ליו"ר פעיל שלה

יוסי טל, מנכ"ל סייפוקס.

יוסי טל, אחד המנהלים הוותיקים בישראל בעולם הסייבר, מונה באחרונה לתפקיד מנכ"ל סייפוקס. חברת אבטחת הסייבר הישראלית, שאותה יסד היזם הסדרתי רוני צארום, מתמחה באספקת פתרונות סייבר המבוססים על טכנולוגיות בינה מלאכותית מתקדמות.

טל יחליף את צארום, שהיה עד כה מנכ"ל החברה ויעבור להיות יו"ר פעיל בה. המנכ"ל החדש ינצל במסגרת תפקידו את ניסיונו בבניית שותפויות בינלאומיות ויוזמות אסטרטגיות בזירת אבטחת הסייבר הבינלאומית כדי להניע קדימה את סייפוקס לספק פתרונות אבטחת סייבר מתקדמים. הוא יחליף

ניסיון קודם

בטרם הצטרפותו לסייפוקס כיהן טל כמנכ"ל הסניף הישראלי של חברת הגנת הסייבר טרליקס. זו נוצרה לאחר שבינואר 2022 החליטה קרן ההשקעות STG, הבעלים של החברה הממוזגת מק'אפי-פייראיי, לפצל אותה לשתי חברות, שלבסוף אוחדו: האחת, שנותרה תחת השם טרליקס, פועלת בעולם ה-XDR, והשנייה אחראית לפעילות ההגנה על הקצוות בארגונים של מק'אפי. בנוסף, הוא שימש כסגן נשיא בכיר של מרכז המחקר של החברה. במסגרת תפקידו, טל ניהל צוות עולמי של מאות מהנדסי תוכנה, אנליסטים, וחוקרי חדשנות ואבטחה בתחומי ההגנה, חקר מודיעין האיומים ומדעי הנתונים.

לפני טרליקס, ניהל טל את פעילות החדשנות העולמית של סיטיבנק בתחום הגנת הסייבר. שם הוא ניהל צוותים וחוקרים בסביבות סייבר בענן, הגנה על תשתיות, ניהול זהויות וגישה, הצפנה, ניטור סביבות DLT ורשתות קריפטו, אבטחת יישומים, אבטחת טלפונים סלולריים, מחקר מקורי ועוד. כמו כן, הוא עסק בסיטי בזיהוי מגמות חדשות בעולמות אבטחת המידע והגנת הסייבר, ובמתן המלצות לבנק על השקעות במיזמים בולטים ובתהליכי רכישות ומיזוגים.

בטרם הצטרף לסיטי, טל עבד במשך 13 שנים בחטיבת האבטחה של יבמ, שם הוא ניהל את היצע מוצרי אבטחת תשתיות המידע X-Force Threat Intelligence של החברה ואת פעילותה בכל הקשור לעמידה בחוקי הגנת הפרטיות של האיחוד האירופי ברחבי העולם. כמו כן, הוא היה פעיל במכון למחקרי ביטחון לאומי של ישראל, והרצה לסטודנטים וחוקרים בתארים מתקדמים, וכן בכנסים של לוחמה קיברנטית ואבטחת מידע באוניברסיטת תל אביב.

טל הוא בעל תארים ראשון ושני מהמכללה למנהל, והשתתף בכמה תוכניות מנהלים באוניברסיטאות בוסטון, קולומביה, הרווארד ו-וורטון.

"טל יוביל את החברה אל העתיד"

סייפוקס מתמחה באספקת פתרונות סייבר המבוססים על טכנולוגיות AI מתקדמות, בין היתר בעולמות ה-EDR, אבטחת המיילים וה-XDR. מוצריה מתבססים על מודלים ייחודיים ומתקדמים של בינה מלאכותית, וכך הם מקטינים את הצורך בהתעסקות בקריאות שווא וממקדים את הארגונים בטיפול באירועי אבטחת מידע אמיתיים. המוצרים מגיעים עם מעטפת MDR (ר"ת Managed Detection and Response) מלאה, שכוללת שירות 24/7. בסייפוקס אומרים כי הפתרון שלה מספק לארגונים ראש שקט ומאפשר להם להתמקד בניהול העסקים שלהם, כאשר החברה לוקחת אחריות על הניטור וההגנה על הארגונים בזמן אמיתי.

לדברי צארום, "טל הוא בעל רקורד מרשים בענקיות טכנולוגיה בינלאומיות בתעשיית אבטחת הסייבר, והוא גם בעל ניסיון רב בהנעת חדשנות וצמיחה. הוא יוביל את החברה אל העתיד. ככל שנוף אבטחת הסייבר ממשיך להתפתח, המנהיגות שלו תהיה חיונית בשיפור הפתרונות מבוססי הבינה המלאכותית שלנו ובהבטחת הישארותנו בחזית התעשייה. הוא יסייע למשימה שלנו – לספק פתרונות אבטחת סייבר מתקדמים המגנים על לקוחותינו".

טל אמר כי "לסייפוקס יש את אחת מפלטפורמות הבינה המלאכותית הראשונות שפותחו באופן אורגני. היא מתמקדת בקידום מודעות, זיהוי ותגובה לאבטחה בחזיתות מרובות. הפלטפורמה שלה מספקת פתרונות איתור ותגובה למאות לקוחות. נספק באופן עקבי הגנה באיכות גבוהה, ונשפר את הערך שאנחנו מספקים ללקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים