גיא ארמה הישראלי מונה לתפקיד בכיר במטה מיקרוסופט בארה"ב

ימונה לתפקיד דירקטור מכירות עולמי לעסקים קטנים ובינוניים (SMB) במטה החברה שברדמונד, וושינגטון ● "לאחר שנים של עשייה רבה ומהנה במיקרוסופט ישראל, אני שמח על ההזדמנות שנפלה בחלקי לעבור למטה החברה בארה"ב", אמר ארמה, עד לאחרונה מנהל מגזר העסקים הקטנים והבינוניים במיקרוסופט ישראל

גיא ארמה (39), מנהל מגזר העסקים הקטנים והבינוניים במיקרוסופט (Microsoft) ישראל, מונה לתפקיד דירקטור מכירות עולמי לעסקים קטנים ובינוניים (SMB) במטה החברה שברדמונד, וושינגטון. במסגרת תפקידו זה, יהיה אחראי ארמה על תכנון והוצאה לפועל של תהליכי המכירה והשיווק העולמיים למגזר זה.

בעשר השנים האחרונות שימש ארמה במגוון תפקידי ניהול, שיווק ומכירה במיקרוסופט ישראל, בין היתר בתחום העסקים הקטנים והבינוניים ובתחום הלקוחות הפרטיים. פועלו אף זכה להכרה בין לאומית עם זכייתו בפרס איש השיווק המצטיין של שנת 2009 לאזור המזרח התיכון ואפריקה. הוא בעל תואר ראשון במשפטים ובעל MBA מבית הספר למנהל עסקים, Kellogg.

"לאחר שנים של עשייה רבה ומהנה במיקרוסופט ישראל, אני שמח על ההזדמנות שנפלה בחלקי לעבור למטה החברה בארה"ב", אמר ארמה. "אין לי ספק שעבודה במטה חברה שמונה כ-90,000 איש ועבודה עם למעלה מ-80 חברות בנות של מיקרוסופט ברחבי העולם, תהיה מאתגרת ותספק עבורי סט של התנסויות וחוויות חדשות שיתרמו להמשך התפתחותי המקצועית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים