בא לבקר במאורת הנמר: מוטי אלבז, HOT
באחרונה אירחתי במאורת הנמר את מוטי אלבז, מנהל אגף השיווק העסקי של HOT.
אלבז הוא בעל ניסיון של יותר מ-10 שנים בעולמות השיווק, האסטרטגיה והדיגיטל, כשברוזמה שלו ניהול מחלקות האינטרנט בבזק ובבזק בינלאומי, וניהול מחלקת הדיגיטל ומותגי הטלוויזיה בניופאן.
הוא סיפר לי בפגישתנו בהרחבה על שוק התקשורת העסקי ומה בסופו של דבר הכי מעניין את הלקוחות העסקיים, גדולים וקטנים כאחד: "הם רוצים לדעת שאנחנו כאן בשבילם – גם בצד המקצועי וגם בצד השירותי, גם בשגרה, כשהכול תקין, וגם בחירום". לדבריו, הבנת הצרכים האמיתיים של הלקוחות העסקיים ומתן מענה הולם בהתאם גרמה להצלחה הגדולה ש-HOT עסקים חווה בשלוש השנים האחרונות, עם גיוסים של חברות ענק, ביניהן חברת החשמל, מגדל, מובילאיי (Mobileye), גוגל (Google) ישראל, תנובה, קוקה קולה (Coca Cola) ורבות אחרות.
סיבה נוספת להצלחת המותג HOT עסקים היא, לדברי אלבז, פתרונות התקשורת שלה שהושקו בשנתיים האחרונות. "עמלנו בשנתיים האחרונות על השקת מגוון של מוצרים עסקיים שישלימו את עולם התשתיות אצלנו, על מנת שהלקוח העסקי יקבל את כל פתרונות התקשורת שהוא צריך לעסק במקום אחד (One stop shop). על גבי עולם התמסורות וצירי ה-PRI שלנו השקנו פתרונות אבטחה בחצר הלקוח, פתרונות אבטחה רשתיים, פתרונות טלפוניה, לרבות מרכזיות חכמות, מוצרי Wi-Fi, מצלמות אבטחה, ראוטרים סלולריים ועוד", אמר.
הוא ציין כי "אחד המפתחות העיקריים להצלחה בישראל הוא קבוצת התקשורת אלטיס (Altice), ש-HOT היא חלק ממנה. אלטיס היא הבעלים של מספר רב של חברות תקשורת גדולות ברחבי הגלובוס – בארצות הברית, בפורטוגל, בצרפת, בשווייץ, ברפובליקה הדומיניקנית ובמדינות נוספות".
"אלטיס מייחסת חשיבות רבה לחלוקת ידע", אמר אלבז. "יש יתרון רב בכך שכל מנהל שיווק או מנהל מכירות יכול לדבר עם עמית שלו בכל מדינה, כדי לאפשר לו להציע את הטוב ביותר ללקוחותיו". הוא ציין ש-"לקבוצה יש יותר מ-50 מיליון לקוחות, כך שכל הידע, המקצועיות, מגוון המוצרים העסקיים וכמובן סטנדרט השירות שיש לקבוצת אלטיס מגיע ל-HOT והלקוחות העסקיים שלנו נהנים מכך. ישנם מקרים שבהם אלטיס אף לומדת מאתנו מהלכים עסקיים, כדי לשכפל לשאר חברות הקבוצה. מהפכת השירות שנעשתה אצלנו, ב-HOT, בשנתיים האחרונות היא דוגמה טובה לכך".
תגובות
(0)