בא לבקר במאורת הנמר: אבישי מלול, טקטיקה
באחרונה ביקר במאורת הנמר אבישי מלול, המייסד, המנכ״ל והבעלים של טקטיקה.
טקטיקה מתמחה בשירותי אבטחת מידע ומיקור-חוץ. מלול הקים אותה ב-2012, "על מנת להעניק לשוק הישראלי יכולות הגנת סייבר והון אנושי ברמה הגבוהה ביותר", כך אמר לי בשיחתנו. החברה מספקת תכנון, ניהול ויישום של פתרונות אבטחת מידע בכל שכבות ההגנה הנדרשות לארגונים, לרבות הקשחה, וכן הגנה לתחנות ושרתים, כמו גם לשירותי ענן, מכשירים סלולריים ועוד. טקטיקה מעניקה שירותים בתחומי הפיננסים, ההיי-טק, הביטחון, התעשייה והבריאות, לארגונים מסחריים ו/או לארגוני אנטרפרייז.
הוא אמר לי ש-"אנחנו לא עושים הכול, אבל את מה שאנחנו עושים – אנחנו עושים הכי טוב".
מלול שיתף אותי שהוא מחזיק בכ-18 שנות ניסיון בעולמות ה-IT וה-ICT, בתפקידי ניהול ואסטרטגיה בכירים בארגונים מבוזרים, מורכבים וגלובליים.
טקטיקה מונה 12 עובדים ונמצאת במגמת עלייה והתפתחות – הן במספר העובדים והן בשיתופי הפעולה שלה עם חברות מובילות בתעשייה. כדי לסבר את האוזן – סימנטק, צ'ק פוינט, Pulse Secure, ג'וניפר ו-One Identity הן, לדברי מלול, רק טעימה לשלל השותפות שלה לדרך.
לדבריו, ״רוב הצוות עובד בחברה מזה מספר שנים וחלקו הגיע מיצרנים (ונדורים) וארגונים מובילים בתעשייה. כל אחד מאנשי הצוות של החברה הוא מומחה בתחומו. בנוסף, על מנת להישאר ברמה המקצועית הגבוהה ביותר בשוק, אנחנו מקפידים לערוך השתלמויות מקצועיות וקורסי הכשרה על בסיס קבוע. אנחנו עובדים ביחד, כמו יחידה קרבית. עשרות שנות הניסיון שלנו בעולמות אבטחת המידע בישראל הביאו את טקטיקה להבנה שהיכולת והמקצועיות בבחירת המוצרים, לצד הקשר המעולה עם היצרנים והשותפים העסקיים, הם הדרך הבטוחה והנכונה לספק ללקוחות את השירות הטוב והמקצועי ביותר״.
מה מחכה לחברה בעתיד?
״חלק בלתי נפרד מההתפתחות ומהצמיחה של טקטיקה טמון ברמת השירות הגבוהה והממוקדת שהחברה מעניקה ללקוחותיה.ֿ בעולם אבטחת המידע התחרותי של היום יש משמעות רבה לזמינות גבוהה, מקצועיות, אדיבות, זריזות ויצירתיות, על מנת שהלקוח יקבל את הפתרון המקצועי ביותר, בזמן הקצר ביותר. אנחנו נהנים מצמיחה מואצת אצל לקוחות מגוונים בשוק הישראלי, שהגיעו למסקנה שהבחירה בנו היא הטקטיקה הנכונה ביותר עבורם״.
חברה עם פוטנציאל אדיר. אבישי מצטייר כאמביציונר מנוסה עם תוכנית פעולה אופרטיבית ואני יותר מבטוח שהוא יצליח.